Avatar billede louisek Mester
27. marts 2012 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

InDesign - sidenummerering

Hej med jer,

Jeg har et dokument i ID hvor jeg i et opslag gerne vil have begge sidetal på højre opslagsside.

I min master har jeg lavet to forskellige tekstbokse og har assignet "special character" hhv. previous- og current page number - MEN i mit dokument bliver tallene begge "current page number" - er der nogen der ved hvordan jeg løser det?

vh Louise
Avatar billede louisek Mester
27. marts 2012 - 14:30 #1
jeg fandt ud af det --- af en eller anden grund skal man lave sin nummerering som en tekstboks der starter på venstre sideopslag og så linker over på højre opslag for at den kan forstå det :o) ... det kære barn
Avatar billede louisek Mester
27. marts 2012 - 14:30 #2
svar