Avatar billede mikkel1994 Nybegynder
27. marts 2012 - 08:36 Der er 2 kommentarer

Min CPU er blevet dårlig?

Hej..

Jeg har haft min computer i snart 1 år, og min CPU er blevet meget dårlig.. Jeg kan ikke trække spil mere som jeg kunne førhen..

jeg har  AMD Athlon(tm) II P340 Dual-Core Processor, og der har ikke været nogle problemer førhen.. Jeg har været inde på en hjemmeside hvor man kan tjekke om man kan trække spil, og der fik jeg af vide at jeg ikke kunne trække det valgte spil.

Men for bare 1 måned siden kunne jeg ikke mærke nogle problemer med det.

Jeg kører på bærbar computer Hp pavilion dv7.
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
27. marts 2012 - 09:38 #1
Og det er ikke mangel på ram der er problemet, aldrig hørt om en CPU der er blevet sløv..

Normalt er det mangel på RAM som har gjort mine computere sløve.
Ctrl + Alt + Del, klik på start jobliste, klik på ydeevne, og se hvor mange ram din computer benytter når du kører spillene.

Hvis det er en bærbar, er der mange bærbare hvor man i batter opsætningen kan sætte den på max batterilevetid, max ydelse osv. Hvis denne står på at spare på batteriet, nedsætter den også computerens ydeevne, så den skal sættes på maximal ydelse.
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
20. december 2014 - 10:58 #2
lukket