Avatar billede cbundt Nybegynder
26. marts 2012 - 23:38 Der er 5 kommentarer

Mit dokument er ulæseligt!

Hej med jer!

Jeg har et vigtigt dokument, som nu er ulæseligt og er super vigtigt for mig, da det har taget langt tid at skrive.

den skriver f.eks dette :

h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7      H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7      H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7      E r i c  H o b s b a w n ,  G o o d b y e  t o  A l l  T h a t    M a r x i s m  T o d a y ,  1 9 9 0 ,  O c t o b e r ,  1 8 - 2 3      E r i c  H o b s b a w n ,  G o o d b y e  t o  A l l  T h a t    M a r x i s m  T o d a y ,  1 9 9 0 ,  O c t o b e r ,  1 8 - 2 3 ;  H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 6      H u g h  T h o m a s ,  A r m e d  T r u c e ,  H a m i s h  H a m i l t o n ,  1 9 8 6 ,  5 4 5      K e n n e t h  A .  O s g o o d ,  ' H e a r t s  a n d  M i n d s :  T h e  U n c o n v e n t i o n a l  C o l d  W a r ' ,  J o u r n a l  o f  C o l d  W a r  S t u d i e s ,  4 ,  2 ,  2 0 0 2 ,  s e e    a l s o  T o n y  S h a w ,  ' T h e  P o l i t i c s  o f  C o l d  W a r  C u l t u r e ' ,  J o u r n a l  o f  C o l d  W a r  S t u d i e s  3 ,  3 ,  2 0 0 1      O d d  A r n e  W e s t a d ,  T h e  G l o b a l  C o l d  W a r ,  C a m b r i d g e  U n i v e r s i t y  P r e s s  2 0 0 7 ,  3      D e i g h t o n ,  A n n e ,  C o l d  W a r  D i p l o m a c y :  B r i t i s h  P o l i c y  T o w a r d s  G e r m a n y s  R o l e  i n  E u r o p e ,  1 9 4 5 - 9 ,    i n  I a n  D .  T u r n e r  ( e d . ) ,  R e c o n s t r u c t i o n  i n  P o s t - W a r  G e r m a n y ,  B e r g ,  1 9 8 9      V i c t o r  L .  A l l e n ,  T h e  R u s s i a n s  A r e  C o m i n g :  T h e  P o l i t i c s  o f  A n t i - S o v i e t i s m ,  T h e  M o o r  P r e s s ,  1 9 8 7 ,  3 0 8        S t e v e  N i c h o l s o n ,  B r i t i s h  T h e a t r e  a n d  t h e  R e d  P e r i l :  T h e  P o r t r a y a l  o f  C o m m u n i s m  1 9 1 7 - 1 9 4 5 ,  U n i v e r s i t y  o f  E x e t e r  P r e s s ,  1  9 9 9      M i c h a e l  J .  H o g a n ,  T h e  M a r s h a l l  P l a n ,  A m e r i c a ,  B r i t a i n  a n d  t h e  R e c o n s t r u c t i o n  o f  W e s t e r n  E u r o p e ,  1 9 4 7 - 1 9 5 2 ,  C a m b r i d g e  U n i v e r s i  t y  P r e s s ,  1 9 8 7      M i c h a e l  H o c h g e s c h w e n d e r ,  F r e i h e i t  i n  d e r  O f f e n s i v e ?  D e r  K o n g r e s s  f ú r  k u l t u r e l l e  F r e i h e i t  u n d  d i e  D e u t s c h e n ,  O l d e n b o u r g  V e r  l a g ,  1 9 9 9 ;  J u l i a  A n g s t e r ,  K o n s e n s k a p i t a l i s m u s  u n d  S o z i a l d e m o k r a t i e .  D i e  W e s t e r n i s i e r u n g  v o n  S P D  u n d  D G B ,  O l d e n b o u r g  V e r l a g ,  1 9 9 9      K i r b y ,  D i a n e ,  ' D i v i n e l y  S a n c t i o n e d :  T h e  A n g l o - A m e r i c a n  C o l d  W a r  A l l i a n c e  a n d  t h e  D e f e n c e  o f  W e s t e r n  C i v i l i s a t i o n  a n d  C h r i s t i a n i t y ,  1 9 4 5 - 4 8 ' ,  J o u r n a l  o f  C o n t e m p o r a r y  H i s t o r y ,  3 5 ,  2 0 0 0      R a n a  M i t t e r  a n d  P a t r i c k  M a j o r  (  e d s . ) ,  A c r o s s  t h e  B l o c k s .  C o l d  W a r  C u l t u r a l  a n d  S o c i a l  H i s t o r y ,  F r a n k  C a s s ,  2 0 0 3 ;  R o n  R o b i n .  T h e  m a k i n g  o f  t h e  C o l d  W a r  E n e m y :  C u l t u r e  a n d  P o l i t i c s  i n  t h e  M i l i t a r y - I n d  u s t r i a l  C o m p l e x ,  P r i n c e t o n  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  2 0 0 1      L u c a s ,  F r e e d o m ' s  W a r :  T h e  U S  C r u s a d e  a g a i n s t  t h e  S o v i e t  U n i o n ,  1 9 4 5 - 5 6 ,  M a n c h e s t e r  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  1 9 9 9      T h o m a s  S a u e r ,  W e s t o r i e n t i e r u n g  i m  d e u t s c h e n  P r o t e s t a n t i s m u s ?  V o r s t e l l u n g e n  u n d  T ä t i g k e i t  d e s  K r o n b e r g e r  K r e i s e s ,  O l d e n b o u r g  V e r l a g ,  1 9 9 9      S e e  f o r  e x a m p l e  D i a n a  K i r b y ,  H a r r y  T  r u m a n s  R e l i g i o u s  L e g a c y :  T h e  H o l y  A l l i a n c e ,  C o n t a i n m e n t  a n d  t h e  C o l d  W a r    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      A n d r e w  C h a n d l e r ,  T h e  C h u r c h  o f  E n g l a n d  a n d  t h e  O b l i t e r a t i o n  B o m b i n g  o f  G e r m a n y  i n  t h e  S e c o n d  W o r l d  W a r ,    E n g l i s h  H i s t o r i c a l  R e v i e w ,  1 0 8 ,  4 2 9 ,  1 9 9 3      M a t t h e w  G r i m l e y ,  C i t i z e n s h i p ,  C o m m u n i t y ,  a n d  t h e  C h u r c h  o f  E n g l a n d :  L i b e r a l  A n g l i c a n i s m  T h e o r i e s  O f  T h e  S t a t e  B e t w e e n  T h e  W a r s ,  O x f o r d  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  2 0 0  4      P e t e r  B e r g e r ,  T h e  S a c r e d  C a n o p y .  E l e m e n t s  o f  a  S o c i o l o g i c a l  T h e o r y  o f  R e l i g i o n ,  A n c h o r ,  1 9 9 0  ( f i r s t  p u b l i s h e d  1 9 6 7 ) ;  S t e v e  B r u c e ,  G o d  i s  D e a d :  S e c u l a r i z a t i o n  i n  t h e  W e s t ,  W i l e y - B l a c k w e l l ,  2 0 0 2      R o d n e y  S t a r k  a n d  W i l l i a m  S i m s  B a i n b r i d g e ,  A  t h e o r y  o f  r e l i g i o n ,  R u t g e r s  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  1 9 8 7      L u c i a n  N .  L e u s t e a n ,  O r t h o d o x y  a n d  t h e  C o l d  W a r :  R e l i g i o n  a n d  P o l i t i c a l  P o w e r  i n  R o m a n i a ,  1 9 4 7      1 9 6 5 ,  P a l g r a v e  M a c m i l l a n ,  2 0 0 9      A n n a  D i c  k i n s o n ,  D o m e s t i c  a n d  F o r e i g n  P o l i c y  C o n s i d e r a t i o n s  a n d  t h e  O r i g i n s  o f  P o s t - w a r  S o v i e t  C h u r c h - S t a t e  R e l a t i o n s ,  1 9 4 1 - 4 6 '  i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      T h o m a s ,  M e r r i l y n ,  C o m m u n i n g  w i t h  t h e  E n e m y :  C o v e r t  O p e r a t i o n s ,  C h r i s t i a n i t y  a n d  C o l d  W a r  P o l i t i c s  i n  B r i t a i n  a n d  t h e  G D R ,  P e t e r  L a n g ,  2 0 0 5      F r a n k  J .  C o p p a ,  P o p e  P i u s  X I I  a n d  t h e  C o l d  W a r :  C o  n f r o n t a t i o n  b e t w e e n  C a t h o l i c i s m  a n d  C o m m u n i s m    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      J o h n  P o l l a r d ,  T h e  V a t i c a n ,  I t a l y  a n d  t h e  C o l d  W a r    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      C h a r l e s  G a l l a g h e r ,  P r o  P a t r i a ,  P r o  D e o :  T h e  U n i t e d  S t a t e s  a n d  t h e  V a t i c a n  i n  C o l d  W a r  Y u g o s l a v i a ,  1 9 4 5 - 1 9 5 0 '  i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      I a n  J o n e s ,  T h e  C l e r g y ,  t h e  C o l d  W a r  a n d  t h e  M i s s i o n  o f  t h e  L o c a l  C h u r c h :  E n g l a n d  c . 1 9 4 5 - 6 0    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      D i a n n e  K i r b y ,  I n t r o d u c t i o n    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      I b i d      D i a n a  K i r b y ,  H a r r y  T r u m a n s  R e l i g i o u s  L e g a c y :  T h e  H o l y  A l l i a n c e ,  C o n t a i n m e n t  a n d  t h e  C o l d  W a r    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      T o m  L a w s o n ,  T h e  C h u r c h  o f  E n g l a n d  a n d  t h e  H o l o c a u s t .  C h r i s t i a n i t y ,  M e m o r y  a n d  N a z i s m ,  T h e  B o y d e l l  P r e s s ,  2 0 0 6      P h i l i p  C o u p l a n d ,  B r i t a n n i a ,  E u r o p a  a n d  C h r i s t e n d o m .  B r i t i s h  C h r i s t i a n s  a n d  E u r o p e a n  I n t e g r a t i o n ,  P a l g r a v e  M a c m i l l a n ,  2 0 0 6      D i a n n e  K i r b y ,  I n t r o d u c t i o n    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3 ,  7      C o u p l a n d ,  P h i l i p  M . ,  W e s t e r n  U n i o n ,  S p i r i t u a l  U n i o n ,    a n d  E u r o p e a n  I n t e g r a t i o n ,  1 9 4 8 - 5 1 ,    J o u r n a l  o f  B r i t i s h  S t u d i e s ,  4 3 ,  2 0 0 4 ,  3 6 6 - 3 9 4      P a t r i c k  M a j o r  a n d  R a n a  M i t t e r ,  E a s t  i s  E a s t  a n d  W e s t  i s  W e s t ?  T o w a r d s  a  C o m p a r a t i v e  S o c i o - C u l t u r a l  H i s t o r y  o f  t h e  C o l d  W a r ,    i n  C o l d  W a r  H i s t o r y ,  2 0 0 3 ,  4 ,  1 ,  2 2      T o n y  S h a w ,  T h e  P o l i t i c s  o f  C o l d  W a r  C u l t u r e ,    J o u r n a l  o f  C o l d  W a r  S t u d i e s ,  3 , 3 , 7 4                                                                                                            î
          .  H  ~  €  ‚
  @
  Ì
            @  j  °  ²  ´  ¢  ê          &  ˜  Π Р Ò  ô  ‚  È  Ê  ð  ¢  ä  æ    À    ®  Þ  à  â  ü  :  N  P  R      6  ïÜÏï½ïÜϬ˜¬˜¬ÏÜÏï½ïÜÏï½ïÜÏï½ïÜÏï½ïÜÏŠÏÜÏŠÏŠÏÜϬ˜¬ÏÜÏŠÏ  h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ]^J' _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ mH sH h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ  % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH 66  L  þ  B  D  F  H  V  Ô        <    2  4      F  x  ˜  š  œ  r  ¨  Æ  È  ì  N  Ê    ¬  ¬  ¬  &¬  ª¬
  `  Œ  &#142;  &#158;  ïÛïλÎïÛïλέλÎœÎ»Î­Î»Î­vdλέέλΠ#h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 \^J' _H    aJ &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 \^J' _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ  &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ]^J' _H    aJ    h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ '¬  Œ  N!  P"  Ø#  ò$  >&  .'  '(  Ô)  -*  ¤*  ì+  Ì,  Ä-  Œ.  ¤/  ì0  -1  .?  .C  ÄC  0D  ÄD  ìD  E  ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ú            ò            ð            ë            Þ            Þ            ð            ð            ð            ð            ð
„Є0ý^„Ð`„0ýgdZSa    gda7¶      $ a$ gd¿
¾    gdûA£  &#158;  ä
!  L!  N!  P!  z!  "  P"  R"  x"  T#  Z#  „#  ¶#  Ö#  Ø#  Ú#  Ü#  þ#  $  z$  |$  Ì$  Î$  ïÝïнЯнÐ&#158;Ѝ{Ð½ÐjXFXFj                #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J) _H    aJ #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J) _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 Ua J h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J. _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J. _H    aJ Î$  Ð$  ð$  ò$  ô$  %  À%  ê%  &  <&  >&  @&  `&  °&  Ú&
'  ,'  .'  0'  Z'  &#128;'  (  >(  p(  (  '(  "(  ®(  V)  &#128;)  ²)  Ò)  Ô)  Ö)  *  *  B*  t*  "*  -*  ˜*  ¤*  ¦*  h+  n+  ˜+  Ê+  ïÞѾѭœŠœÑ¾Ñ­œŠœÑ¾Ñv­œŠœÑ¾Ñ­œŠœÑ¾Ñ­œŠœÑ¾Ñ¾Ñ­œŠ  &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ]^J' _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J) _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ .Ê+  ê+  ì+  î+  ,  œ,  Ì,  Î,  ò,  '-  Ä-  Æ-  .  .  2.  d.  Š.  Œ.  &#142;.  H/  &#128;/  œ/  ¢/  ¤/  ¦/  ¨/  ª0  Î0  ì0  î0  ð0  N1  ˆ1  -1  >  >  '>  ïâÏâÁâÏâÁâÏâ°ï&#158;ïâÏâÁâ"âÏâƒqƒÏâƒqƒgcƒ              hó0R  j    hó0R 0J U#h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ mH sH  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  hó0R OJ0 QJ0 aJ  # h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  h¿
¾ hó0R 6 OJ0 QJ0 aJ % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ $  H e r b e r t  O b i n g e r  a  n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t  i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7                                                                                                                                                                                                                    '>  Â>  î>
?  ,?  .?  B  B  'B  ÂB  îB
C  ,C  .C  0C  2C  |C  šC  ÂC  ÄC  ÆC  ÈC  .D  0D  2D  4D  ÂD  ÄD  ÆD  ÈD  êD  ìD  îD  ðD  þD    E  E  E  0E  2E  4E  6E  òáÏò¾´°áòáÏò¾´°áÏᥴ°'´°‡´°|´°|´°q|´°                h†O hó0R OJ0 QJ0  h} Ï hó0R mH sH  h‰* hó0R mH sH  h‰j&#128; hó0R mH sH
hó0R mH sH  hì
7 hó0R mH sH  hó0R  j    hó0R 0J U h¦&#158; hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ mH sH  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH )  H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u  n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7      E r i c  H o b s b a w n ,  G o o d b y e  t o  A l l  T h a t    M a r x i s m  T o d a y ,  1 9 9 0 ,  O c t o b e r ,  1 8 - 2 3      H e n r y  L u n d  t o  R e v .  N a p i e r  W h i t t i n g h a m ,  J u n e  1 ,  1 9 3 1      I n v i t a t i o n  t o  H o u s e  P a r t y  i n  O x f o r d ,  J u n e  2 4 - J u l y  4 ,    1 9 3 2 .  B e l l  p a p e r s .      B e l d e n  1 9 7 6 ,  2 7 f .      J a r l e r t      ( H e n s o n  1 9 3 3 : 3 - 1 2 ,  7 3 )      ( B u c h m a n  1 9 4 2 : 4 ) .      B e l l  t o  B e s s b o r o u g h ,  M a r c h  3 0 ,  1 9 3 3 .      B e l l  t o  B e s s b o r o u g h ,  M a r c h  3 0 ,  1 9 3 3      E d w a r d  B e l l  t o  G e o r g e  B e l l ,  N o v e m b e r  2 ,  1 9 3 5      L a n g  i n  a  r e s p o n s e  t o  c r i t i c i s m  r e g a r d i n g  i n v i t i n g  t h e  O x f o r d  G r o u p  t o  a  m e e t i n g  a t  L a m b e t  h  P a l a c e ,  N o v e m b e r  1 1 ,  1 9 3 3      L a n g  t o  M a r q u e s s  o f  S a l i s b u r y ,  J u l y  2 4 ,  1 9 3 7      L a n g ,  N o v e m b e r  2 1 ,  1 9 3 6                                              E  2E  ZE  ¨E  ôE  RF  BG  G  ÔG  *L  jL  'L  ˜L  àL  &#128;N  ÌN  RO  šO  ÚO  P  `P  ÚP  ÂU  0V  ÌW  bX  ²Y  ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ý            ø            ý            ý            ý            ý            ó            î            é            é                                  gdRkq    gdÎ#ÿ    gd\t    gdl]    6E  XE  ZE  \E  ^E  ¦E  ¨E  ªE  ¬E  òE  ôE  öE  F  PF  RF  TF  VF  @G  BG  DG  FG  &#158;G  G  ¢G  ¤G  ÒG  ÔG  ÖG  ØG  (L  *L  ,L  .L  hL  jL  lL  L  'L  "L  -L  óèÞÚÒÇÞÚÒ¼ÞÚÒ±ÞÚÒ¦ÞÚÒ›ÞÚҐÞÚÒ...ÞÚÒzÞÚoÞÚ                      hÈ}Á hó0R mH sH  hj&Z hó0R mH sH  h‰* hó0R mH sH  hZck hó0R mH sH  h¦Mµ hó0R mH sH  h4n hó0R mH sH  hj ¬ hó0R mH sH  hë7¦ hó0R mH sH  h1C... hó0R mH sH
hó0R mH sH  hó0R  j    hó0R 0J Uh´P‘ hó0R mH sH  h´P‘ hó0R OJ0 QJ0 ^J® 'B e l l ,  M a r c h  3 0 ,  1 9 3 3      L a n g  t o  B e v i n  A p r i l  4 ,  1 9 4 1 .        L a n g ,  M a r c h  1 9 4 0 .          R a w s o n  t o  B e l l ,  N o v e m b e r  2 0 ,  1 9 3 7      C o o p e r  R a w s o n  t o  B e l l ,  N o v e m b e r  1 1 ,  1 9 3 7 .  T h e  s i g n a t  o r i e s  a r e  F r a n c i s  F r e e m a n t l e ,  F r a n k  C l a r k ,  G .  G l e d h i l l ,  J o h n  H a s l a m ,  A d a m  M a i t s l a n d ,  C o o p e r  R a w s o n ,  A l f r e d  S a l t e r ,  F r a n k  S a n d e r s o n  a n d  M u r r a y  F .  S u e t e r .        B e l l  t o  B a r d s l e y ,  D e c e m b e r  2 2 ,  1 9 3 7      L a n g  p a p e r s .  R e p o r t  o n  M R A  M e e t i  n g  i n  B o u r n e m o u t h ,  J a n u a r y  1 9 4 0 .      S i r  G r a e m e  t o  L a n g ,  A p r i l  9 ,  1 9 5 1      O t t a w a  C i t i z e n ,  A p r i l  1 ,  1 9  3 9      C o m m o n s  S i t t i n g  1 3  J u n e ,  1 9 3 9 .        C o m m o n s  S i t t i n g ,  2 0  J u n e ,  1 9 3 9      M r .  M a t h e r s  ( L i n l i t h g o w ) ,  C o m m o n s  S i t t i n g ,  7  O c t o b e r ,  1 9 4 1                                                                                                                                                                                                                                                                                                        -L  ˜L  šL  œL  ÞL  àL  âL  äL  ~N  &#128;N  ‚N  „N  ÊN  ÌN  ÎN  PO  RO  TO  VO  ˜O  šO  œO  &#158;O  ØO  ÚO  ÜO  P  P  P  "P  ^P  `P  bP  dP  ØP  ÚP  T  T  õëçßÔëçßÉëçß¾ëç³ëçߨëçߝëç'ëçß'ëç߇tg                h¿
¾ hó0 R OJ0 QJ0 aJ  % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ h)ug hó0R mH sH  h[@t hó0R mH sH  h6o hó0R mH sH  h ¬• hó0R mH sH  hQ) hó0R mH sH  h&#128;>¯ hó0R mH sH  hj&Z hó0R m H sH  hüq hó0R mH sH
hó0R mH sH  hó0R  j    hó0R 0J Uh{q
hó0R mH sH %  E r i c  H o b s b a w n ,  G o o d b y e  t o  A l l  T h a t    M a r x i s m  T o d a y ,  1 9 9 0 ,  O c t o b e r ,  1 8 - 2 3 ;  H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 6      H u g h  T h o m a s ,  A r m e d  T r u c e ,  H a m i s h  H a m i l t o n ,  1 9  8 6 ,  5 4 5      K e n n e t h  A .  O s g o o d ,  ' H e a r t s  a n d  M i n d s :  T h e  U n c o n v e n t i o n a l  C o l d  W a r ' ,  J o u r n a l  o f  C o l d  W a r  S t u d i e s ,  4 ,  2 ,  2 0 0 2 ,  s e e  a l s o  T o n y  S h a w ,  ' T h e  P o l i t i c s  o f  C o l d  W a r  C u l t u r e ' ,  J o u r n a l  o f  C o l d  W a r  S t u d i e s  3 ,  3 ,  2 0 0 1      O d d  A r n e  W e s t a d ,  T h e  G l o b a l  C o l d  W a r ,  C a m b r i d g e  U n i v e r s i  t y  P r e s s  2 0 0 7 ,  3      D e i g h t o n ,  A n n e ,  C o l d  W a r  D i p l o m a c y :  B r i t i s h  P o l i c y  T o  w a r d s  G e r m a n y s  R o l e  i n  E u r o p e ,  1 9 4 5 - 9 ,    i n  I a n  D .  T u r n e r  ( e d . ) ,  R e c o n s t r u c t i o n  i n  P o s t - W a r  G  e r m a n y ,  B e r g ,  1 9 8 9      V i c t o r  L .  A l l e n ,  T h e  R u s s i a n s  A r e  C o m i n g :  T h e  P o l i t i c s  o f  A n t i - S o v i e t i s  m ,  T h e  M o o r  P r e s s ,  1 9 8 7 ,  3 0 8        S t e v e  N i c h o l s o n ,  B r i t i s h  T h  e a t r e  a n d  t h e  R e d  P e r i l :  T h e  P o r t r a y a l  o f  C o m m u n i s m  1 9 1 7 - 1 9 4 5 ,  U n i v  e r s i t y  o f  E x e t e r  P r e s s ,  1 9 9 9      M i c h a e l  J .  H o g a n ,  T h e  M a r s h a l l  P l a n ,  A m e r i c a ,  B r i t a i n  a n d  t h e  R e c o n s t r u c t i o n  o f  W e s t e r n  E u r o p e ,  1 9 4 7 - 1 9 5 2 ,  C a m b r i d g e  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  1  9 8 7      M i c h a e l  H o c h g e s c h w e n d e r ,  F r e i h e i t  i n  d e r  O f f e n s i v e ?  D e r  K o n g r e s s  f ú r  k u l t u r e l l e  F r e i h e i t  u n d  d i e  D e u t s c h e n ,  O l d e n b o u r g  V e r l a g ,  1 9 9 9 ;  J u l i a  A n g s t e r ,  K o n s e n s  k a p i t a l i s m u s  u n d  S o z i a l d e m o k r a t i e .  D i e  W e s t e r n i s i e r u n g  v o n  S P D  u n d  D G B ,  O l d e n b o u r g  V e r l a g ,  1 9 9 9      K i r b y ,  D i a n e ,  ' D i v i n e l y  S a n c t i o n e d :  T h e  A n g l o - A m e r i c a n  C o l d  W a r  A l l i a n c e  a n d  t h e  D e f e n c e  o f  W e s t e r n  C i v i l i s a t i o n  a n d  C h r i s t i a n i t y ,  1 9 4 5 - 4 8 ' ,  J o u r n a l  o f  C o n t e m p o r a r y  H i s t o r y ,  3 5 ,  2 0 0 0      R a n a  M i t t e r  a n d  P a t r i c k  M a j o r  ( e d s . ) ,  A c r o s s  t h e  B l o c k s .  C o l d  W a r  C u l t u r a l  a n d  S o c i a l  H i s t o r y ,  F r a n k  C a s s ,  2 0 0 3 ;  R o n  R o b i n .  T h e  m a k i n g  o f  t h e  C o l d  W a r  E n e m y :  C u l t u r e  a n d  P o l i t i c s  i n  t h e  M i l i t a r y - I n d u s t r i a l  C o m p l e x ,  P r i n c e t o n  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  2 0 0 1      L u c a s ,  F r e e d o m ' s  W a r :  T h  e  U S  C r u s a d e  a g a i n s t  t h e  S o v i e t  U n i o n ,  1 9 4 5 - 5 6 ,  M a n c h e s t e r  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  1 9 9 9      T h o m a s  S a u e r ,  W e s t o r i e n t i e r u n g  i m  d e u t s c h e n  P r o t e s t a n t i s m u s ?  V o r s t e l l u n g e n  u n d  T ä t i g k e i t  d e s  K r o n b e r g e r  K r e i s e s ,  O l d e n b o u r g  V e r l a g ,  1 9 9 9      S e e  f o r  e x a m p l e  D i a n a  K i r b y ,  H a r r y  T r u m a n s  R e l i g i o u s  L e g a c y :  T h e  H o l y  A l l i a n c e ,  C o n t a i n m e n t  a n d  t h e  C o l d  W a r    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      A n d r e w  C h a n d l e r ,  T h e  C h u r c h  o f  E n g l a n d  a n d  t h e  O b l i t e r a t i o n  B o m b i n g  o f  G e r m a n y  i n  t h e  S e c o n d  W o  r l d  W a r ,    E n g l i s h  H i s t o r i c a l  R e v i e w ,  1 0 8 ,  4 2 9 ,  1 9 9 3      M a t t h e w  G r i m l e y ,  C i t i z e n s h i p ,  C o m m u n i t y ,  a n d  t h e  C h u r c h  o f  E n g l a n d :  L i b e r a l  A n g l i c a n i s m    T h e o r i e s  O f  T h e  S t a t e  B e t w e e n  T h e  W a r s ,  O x f o r d  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  2 0 0 4      P e t e r  B e r g e r ,  T h e  S a c r e d  C a n o p y .  E l e m e n t s  o f  a  S o c i o l o g i c a l  T h e o r y  o f  R e l i g i o n ,  A n c h o r ,  1 9 9 0  ( f i r s t  p u b l i s h e d  1 9 6 7 ) ;  S t e v e  B r u c e ,  G o d  i s  D e a d :  S e c u l a r i z a t i o n  i n  t h e  W e s t ,  W i l e y - B l a c k w e l l ,  2 0 0 2      R o d n e y  S t a r k    a n d  W i l l i a m  S i m s  B a i n b r i d g e ,  A  t h e o r y  o f  r e l i g i o n ,  R u t g e r s  U n i v e r s i t y  P r e s s ,  1 9 8 7      L u c i a n  N .  L e u s t e a n ,  O r t h o d o x y  a n d  t h e  C o l d  W a r :  R e l i g i o n  a n d  P o l i t i c a l  P o w e r  i n  R o m a n i a ,  1 9 4 7      1 9 6 5 ,  P a l g r a v e  M a c m i l l a n ,  2 0 0 9      A n n a  D i c k i n s o n ,  D o m e s t i c  a n d  F o r e i g n  P o l i c y  C o n s i d e r a t i o n s  a n d  t h e  O r i g i n s  o f  P o s t - w a r  S o v i e t  C h u r c h - S t a  t e  R e l a t i o n s ,  1 9 4 1 - 4 6 '  i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      T h o m a s ,  M e r r i l y n ,  C o m m u n i n g  w i t h  t h e  E n e m y :  C o v e r t  O p e r a t i o n s ,  C h r i s t i a n i t y  a n d  C o l d  W a r  P o l i t i c s  i n  B r i t a i n  a n d  t h e  G D R ,  P e t e r  L a n g ,  2 0 0 5      F r a n k  J .  C o p p a ,  P o p e  P i u s  X I I  a n d  t h e  C o l d  W a r :  C o n f r o n t a t i o n  b e t w e e n  C a t h o l i c i s m  a n d  C o m m u n i s m    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      J o h n  P o l l a r d ,  T h e  V a t i c a n ,  I t a l y  a n d  t h e  C o l d  W a r    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      C  h a r l e s  G a l l a g h e r ,  P r o  P a t r i a ,  P r o  D e o :  T h e  U n i t e d  S t a t e s  a n d  t h e  V a t i c a n  i n  C o l d  W a r  Y u g o s l a v i a ,  1 9 4 5 - 1 9 5 0 '  i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      I a n  J o n e s ,  T h e  C l e r g y ,  t h e  C o l d  W a r  a n d  t h e  M i s s i o n  o f  t h e  L o c a l  C h u r c h :  E n g l a n d  c . 1 9 4 5 - 6 0    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2  0 0 3      D i a n n e  K i r b y ,  I n t r o d u c t i o n    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      I b i d      D i a n a    K i r b y ,  H a r r y  T r u m a n s  R e l i g i o u s  L e g a c y :  T h e  H o l y  A l l i a n c e ,  C o n t a i n m e n t  a n d  t h e  C o l d  W a r    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3      T o m  L a w s o n ,  T h e  C h u r c h  o f  E n g l a n d  a n d    t h e  H o l o c a u s t .  C h r i s t i a n i t y ,  M e m o r y  a n d  N a z i s m ,  T h e  B o y d e l l  P r e s s ,  2 0 0 6      P h i l i p  C o u p l a n d ,  B r i t a n n i a ,  E u r o p a  a n d  C h r i s t e n d o m .  B r i t i s h  C h r i s t i a n s  a n d  E u r o p e a n  I n t e g r a t i o n ,  P a l g r a v e  M a c m i l l a n ,  2 0 0 6      D i a n n e  K i r b y ,  I n t r o d u c t i o n    i n  D i a n n e  K i r b y ,  ( e d . ) ,  R e l i g i o n  a n d  t h e  C o l d  W a r ,  P a l g r a v e ,  2 0 0 3 ,  7      C o u p l a n d ,  P h  i l i p  M . ,  W e s t e r n  U n i o n ,  S p i r i t u a l  U n i o n ,    a n d  E u r o p e a n  I n t e g r a t i o n ,  1 9 4 8 - 5 1 ,    J o u r n a l  o f  B r i t i s h  S t u d i e s ,  4 3 ,  2 0 0 4 ,  3 6 6 - 3 9 4      P a t r i c k  M a j o r  a n d  R a n a  M i t t e r ,  E a s t  i s  E a s t  a n d  W e s t  i s  W e s t ?  T o w a r d s  a  C o m p a r a t i v e  S o c i o - C u l t u r a l    H i s t o r y  o f  t h e  C o l d  W a r ,    i n  C o l d  W a r  H i s t o r y ,  2 0 0 3 ,  4 ,  1 ,  2 2      T o n y  S h a w ,  T h e  P o l i t i c s  o f  C o l d  W a r  C u l t u r e ,    J o u r n a l  o f  C o l d  W a r  S t u d i e s ,  3 , 3 , 7 4      H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7                                                                                                                                              T  NT  lT  ‚U  U  ÂU  ÄU  ÆU  àU  úU  0V  2V  4V  ¼V  òV  ~W  ´W  ÊW  ÌW  ÎW  ÐW  òW  X  bX  dX  fX  TY  œY  ²Y  ´Y  ¶Y  ØY  JZ  &#128;Z  ‚Z  „Z  ¦Z  4[  z[  |[  ¢[  T\  -\  ˜\  Ì\  r]  Â]  `^  ^  '^  "^  ®_  ì_  `  `  ïÝïÝïʽïÝïʽ¬˜¬˜¬½Ê½ïÝïʽïÝïʽïÝïʽïÝïʽŠ½Ê½Š½Š½Ê½¬˜¬½  h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ]^J' _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ  % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ mH sH  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH 6²Y  &#128;Z  z[  -\  ^  `  öa  Îb  äc  Le  xf  ¸g  >i  j  k  Šl  ¤m  ðn  ào  Dq  †r  Hs  Vs  &#158;t  ~u  vv  >w  ú            õ            ð            ð            ð            ð            ð            ð            ð            ð            ð            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë            ë                                      gdûA£    gdô    gd± º    gd¸C  `  `  R`  Ä`  è`  þ`  °a  ôa  öa  øa  úa  b  †b  Ìb  Îb  Ðb  îb  ´c  äc  æc  Èd  Îd  ød  *e  Je  Le  Ne  $f  Zf  xf  zf  &#158;f  g  |g  ¶g  ¸g  ºg  Øg  \h  ìßÑßÀ¬ÀßìßÀ¬ÀßìßÑßìßÀ›‰›ßìßÑßìßÑucßìßÑ    #h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 \^J' _H    aJ &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 \^J' _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾  hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ]^J' _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ  % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ  &\h  Àh  i  >i  @i  Pi  -i  ¾i  þi  j  j  ,j  Ðj  k  k  *k  l
l  6l  hl  ˆl  Šl  Œl  &#142;l  °l  ²l  ,m  .m  óåóÒóÁ¯ÁóÒóåóÒó&#158;ó{óÒójXFX #h¿
¾  hó0R 6OJ0 QJ0 ^J) _H    aJ #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J) _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J. _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J. _H    aJ  % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ .m  ~m  &#128;m  ‚m  ¢m  ¤m  ¦m  Êm  rn  œn  În  în  ðn  òn  o  bo  Œo  ¾o  Þo  ào  âo
p  2p  Æp  ðp  "q  Bq  Dq  Fq  `q  r  2r  dr  „r  †r  ˆr  Är  Êr  ôr  íÜËܾ«¾š‰w‰¾«¾š‰w‰¾«¾cš‰w‰¾«¾š‰w‰¾«¾š‰    &h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ]^J' _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J' _H    aJ  % j    h¿
¾ hó0R 0J OJ0 QJ0 UaJ h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ    h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J _H    aJ  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 ^J) _H    aJ  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 ^J) _H    aJ  &&#29428; &#29478; &#29510; &#29512; &#29514; &#29526; &#29528; &#29722; &#29728; &#29770; &#29820; &#29852; &#29854; &#29856; &#29882; &#30030; &#30078; &#30080; &#30116; &#30276; &#30326; &#30328; &#30388; &#30394; &#30436; &#30486; &#30524; &#30526; &#30528; &#30714; &#30770; &#30798; &#30804; &#30806; &#30808; &#30810; &#31068; &#31104; &#31134; &#31136; &#31138; &#31232; &#31290; &#31304; &#48335;&#48335;&#43983;&#60892;&#53212;&#53180;&#53149;&#53180;&#53149;&#53180;&#48335;&#40399;&#37839;&#48335;&#33487;&#33392;&#53180;&#28802;&#130;  &#5411;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#13824;&#33032;&#19023;0&#19025;0&#19041;&#18541;&#1030;&#18547;&#1030;&#5408;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#20224;&#12362;&#20736;&#12362;&#24832;&#5194;&#27904;&#1608;&#29444;&#1608; &#5650;&#62312;&#21040;&#20224;&#12362;&#20736;&#12362;&#24832;&#5194; &#5403;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#13824;&#33032;&#19023;0&#19025;0&#19041;&#5408;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#20224;&#12362;&#20736;&#12362;&#24064;&#10058;&#24320;&#2376;&#24836;&#5194; &#805;j &#5376;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#12288;&#4682;&#20224;&#12362;&#20736;&#12362;&#21760;&#264;&#19041;&#5400;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#20224;&#12362;&#20736;&#12362;&#24832;&#5194; &#5408;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#20224;&#12362;&#20736;&#12362;&#24064;&#5450;&#24320;&#2376;&#24836;&#5194; &#5411;&#49000;&#48654;&#5632;&#62312;&#21040;&#13824;&#33032;&#19023;0&#19025;0&#19038;&#18527;&#1033;&#19041;&#11008;>w  Vx  &#158;y  Hz  v{  .  č  0&#142;  Ä&#142;  ì&#142;    2  Z  ¨  ô  R  B‘  ‘  Ô‘  *"  j"  '"  ˜"  à"  &#128;-  Ì-  R—  ÷            õ            ð            ã            ã            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ            õ
„Є0ý^„Ð`„0ýgdZSa    gda7¶      $ a$ gd¿
¾  Hz  Jz  Lz  Úz  {  6{  T{  t{  v{  Œ  Œ  'Œ  ÂŒ  
  ,  .  0  2  |  š    č  ƍ  ȍ  .&#142;  0&#142;  2&#142;  4&#142;  Â&#142;  Ä&#142;  Æ&#142;  È&#142;  ê&#142;  ì&#142;  î&#142;  ð&#142;  þ&#142;        0  2  4  6  õñàÒàÀÒ¯õñàÒàÀÒ¯õñàÀà¤õñœ‘õñœ†õñœ{õñœ{õñp{õñh†O hó0R OJ0 QJ0  h} Ï hó0R mH sH  h‰* hó0R mH sH  h‰j&#128; hó0R mH sH
hó0R mH sH  hì
7 hó0R mH sH  h¦&#158; hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ mH sH hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  hó0R  j    hó0R 0J U ,  H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7      E r i c  H o b s b a w n ,  G o o d b y e  t o  A l l  T h a t    M a r x i s m  T o d a y ,  1 9 9 0 ,  O c t o b e r ,  1 8 - 2 3      H e n r y  L u n d  t o  R e v .  N a p i e r  W h i t t i n g h a m ,  J u n e  1 ,  1 9 3 1      I n v i t a t i o n  t o  H o u s e  P a r t y  i n  O x f o r d ,  J u n e  2 4 - J u l y  4 ,  1 9 3 2 .  B e l l    p a p e r s .      B e l d e n  1 9 7 6 ,  2 7 f .      J a r l e r t      ( H e n s o n  1 9 3 3 : 3 - 1 2 ,  7 3 )      ( B u c h m a n  1 9 4 2 : 4 ) .      B e l l  t o  B e s s b o r o u g  h ,  M a r c h  3 0 ,  1 9 3 3 .      B e l l  t o  B e s s b o r o u g h ,  M a r c h  3 0 ,  1 9 3 3      E d w a r d  B e l l  t o  G e o r g e  B e l l ,  N o v e m b e r  2 ,  1 9 3 5      L a n g  i n  a  r e s p o n s e  t o  c r i t i c i s m  r e g a r d i n g  i n v i t i n g  t h e  O x f o r d  G r o u p  t o  a  m e e t i n g  a t  L a m b e t h  P a l a c e ,  N o v e m b e r  1 1 ,  1 9 3 3      L a n g  t o  M a r q u e s s  o f  S a l i s b u r y ,  J u l y  2 4 ,  1 9 3 7      L a n g ,  N o v e m b e r  2 1 ,  1 9 3 6                                              6  X  Z  \  ^  ¦  ¨  ª  ¬  ò  ô  ö    P  R  T  V  @‘  B‘  D‘  F‘  &#158;‘  ‘  ¢‘  ¤‘  Ò‘  Ô‘  Ö‘  Ø‘  ("  *"  ,"  ."  h"  j"  l"  "  '"  ""  -"  óèÞÚÒÇÞÚÒ¼ÞÚÒ±ÞÚÒ¦ÞÚÒ›ÞÚҐÞÚÒ...ÞÚÒzÞÚoÞÚ                      hÈ}Á hó0R mH sH  hj&Z hó0R mH sH  h‰* hó0R mH sH  hZck hó0R mH sH  h¦Mµ hó0R mH sH  h4n hó0R mH sH  hj ¬ hó0R mH sH  hë7¦ hó0R mH sH  h1C... hó0R mH sH
hó0R mH sH  hó0R  j    hó0R 0J Uh´P‘ hó0R mH sH  h´P‘ hó0R OJ0 QJ0 ^J® 'B e l l ,  M a r c h    3 0 ,  1 9 3 3      L a n g  t o  B e v i n  A p r i l  4 ,  1 9 4 1 .        L a n g ,  M a r c h  1 9 4 0 .          R a w s o n  t o  B e l l ,  N o v e m b  e r  2 0 ,  1 9 3 7      C o o p e r  R a w s o n  t o  B e l l ,  N o v e m b e r  1 1 ,  1 9 3 7 .  T h e  s i g n a t o r i e s  a r e  F r a n c i s  F r e e m a n t l e ,  F r a n k  C l a r k ,  G .  G l e d h i l l ,  J o h n  H a s l a m ,  A d a m  M a i t s l a n d ,  C o o p e r  R a w s o n ,  A l f r e d  S a l t e r ,  F r a n k  S a n d e r s o n  a n d  M u r r a y  F .  S u e t e r .        B e l l  t o  B a r d s l e y ,  D e c e m b e r  2 2 ,  1 9 3 7      L a n g  p a p e r s .  R e p o r t  o n    M R A  M e e t i n g  i n  B o u r n e m o u t h ,  J a n u a r y  1 9 4 0 .      S i r  G r a e m e  t o  L a n g ,  A p r i l  9 ,  1 9 5 1      O t t a w a  C i t i z e n ,  A p r  i l  1 ,  1 9 3 9      C o m m o n s  S i t t i n g  1 3  J u n e ,  1 9 3 9 .        C o m m o n s  S i t t i n g ,  2 0  J u n e ,  1 9 3 9      M r .  M a t h e r s  ( L i n l i t h g o w ) ,  C o m m o n s  S i t t i n g ,  7  O c t o b e r ,  1 9 4 1  W a r s  i m p a c t  o n  t h e  d e v e l o p m e n t  o f  t h e  w e s t e r n  h a s  b e e n  e s t a b l i s h e d  b y  s o m e  s c h o l a r s ,  i . e .                                                                                                                  -"  ˜"  š"  œ"  Þ"  à"  â"  ä"  ~-  &#128;-  ‚-  „-  Ê-  Ì-  Î-  P—  R—  T—  V—  ˜—  š—  œ—  &#158;—  Ø—  Ú—  Ü—  ˜  ˜  ˜  "˜  ^˜  `˜  b˜  d˜  ؘ  Ú˜  ™  8™  @™  b™  ‚™  &#142;™  &#158;  õëçßÔëçßÉëçß¾ëç³ëçߨëçߝëç'ëçß'ëç߇xxlxllë  hó0R OJ0 QJ0 mH    sH    h´P‘ hó0R OJ0 QJ0 mH    sH    h)ug hó0R mH sH  h[@t hó0R mH sH  h6o hó0R mH sH  h ¬• hó0R mH sH  hQ) hó0R mH sH  h&#128;>¯ hó0R mH sH  hj&Z hó0R mH sH  hüq hó0R mH sH
hó0R mH sH  hó0R  j    hó0R 0J Uh{q
hó0R mH sH *R—  š—  Ú—  ˜  `˜  Ú˜  .Ÿ  .£
¬  ø³  ú³  ü³  h¶  ¬¶  ·  Œ·  Ô¸  Ö¸  @¼  4¿  6¿  ÄÁ  <Ä  ý            ø            ý            ý            ý            ë            ë            ã            ã            Û            Û            Ö            Ë            Ë            Ë            Ë            à           Û            Û            Û            Û            Û                          $ a$ gd n1
  $  &
F a$ gd n1    gd n1    $ a$ gd n1    $ a$ gd n1
„Є0ý^„Ð`„0ýgd¦&#158;    gdl]        H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7  ,                                                                                                                                                                                                                  &#158;  &#158;  '&#158;  Â&#158;  î&#158;
Ÿ  ,Ÿ  .Ÿ  0Ÿ  ¢  ¢  '¢  ¢  
£  ,£  .£  ⣠ 䣠 r¤  v¤  ¤  '¤  "¤  ¼¤  J¥  N¥  h¥  j¥  l¥  "¥  "¦  &¦  @¦  B¦  D¦  l¦  n¦  p¦  &#128;¦  ‚¦  ¬
¬
¬  ¬  ¬  ´­  üëÝëËݺ®¤üëÝëËݺ•&#128;••®&#128;®•••®&#128;®•••®&#128;®•&#128;••®•&#128;••®•                      ) j    h´P‘ hó0R 0J OJ0 QJ0 UmH    sH    h´P‘ hó0R OJ0 QJ0 mH    sH      j    hó0R 0J Uhó0R OJ0 QJ0 mH    sH      h¦&#158; hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  #h¿
¾ hó0R 6OJ0 QJ0 aJ mH sH hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  h¿
¾ hó0R OJ0 QJ0 aJ mH sH  hó0R .  H e r b e r t  O b i n g e r  a n d  C a r i n a  S m h m i t t ,  G u n s  a n d  B u t t e r ?  R e g i m e  C o m p e t i t i o n  a n d  t h e  W e l f a r e  S t a t e  d u r i n g  t h e  C o l d  W a r ,    W o r l d  P o l i t i c s  6 3 ,  2 ,  2 0 1 1 ,  2 4 7  w h o  a r g u e  t h a t  t h e

Håber nogen kan hjælpe...

Jeg har det til at ligge her :

http://pawn.dk/dokument.docx
Avatar billede kimtheman Novice
26. marts 2012 - 23:49 #1
Hvilken program forsøger du at åbne det med. Og ligeledes hvilken program har du lavet det med?
Avatar billede cbundt Nybegynder
26. marts 2012 - 23:57 #2
Det er lavet i word 2008 på mac, onde tunger siger at det har noget at gøre med XML parsingen -  men det ved jeg ikke.

Har prøvet at åbne det i word, pages og google docs, windows og mac maskiner.
Avatar billede supertekst Ekspert
26. marts 2012 - 23:58 #3
Prøv at at åbne med WordPad - det synes at hjælpe noget på det - f.eks.:

he Cold War,  World Politics 63, 2, 2011, 247
Herbert Obinger and Carina Smhmitt,  Guns and Butter? Regime Competition and the Welfare State during the Cold War,  World Politics 63, 2, 2011, 247
Eric Hobsbawn,  Goodbye to All That  Marxism Today, 1990, October, 18-23
Eric Hobsbawn,  Goodbye to All That  Marxism Today, 1990, October, 18-23; Herbert Obinger and Carina Smhmitt,  Guns and Butter? Regime Competition and the Welfare State during the Cold War,  World Politics 63, 2, 2011, 246
Hugh Thomas, Armed Truce, Hamish Hamilton, 1986, 545
Kenneth A. Osgood, 'Hearts and Minds: The Unconventional Cold War', Journal of Cold War Studies, 4, 2, 2002, see also Tony Shaw, 'The Politics of Cold War Culture', Journal of Cold War Studies 3, 3, 2001
Odd Arne Westad, The Global Cold War, Cambridge University Press 2007, 3
Deighton, Anne,  Cold War Diplomacy: British Policy Towards Germany s Role in Europe, 1945-9,  in Ian D. Turner (ed.), Reconstruction in Post-War Germany, Berg, 1989
Victor L. Allen, The Russians Are Coming: The Politics of Anti-Sovietism, The Moor Press, 1987, 308
Steve Nicholson, British Theatre and the Red Peril: The Portrayal of Communism 1917-1945, University of Exeter Press, 1999
Michael J. Hogan, The Marshall Plan, America, Britain and the Reconstruction of Western Europe, 1947-1952, Cambridge University Press, 1987
Michael Hochgeschwender, Freiheit in der Offensive? Der Kongress fúr kulturelle Freiheit und die Deutschen, Oldenbourg Verlag, 1999; Julia Angster, Konsenskapitalismus und Sozialdemokratie. Die Westernisierung von SPD und DGB, Oldenbourg Verlag, 1999
Kirby, Diane, 'Divinely Sanctioned: The Anglo-American Cold War Alliance and the Defence of Western Civilisation and Christianity, 1945-48', Journal of Contemporary History, 35, 2000
Rana Mitter and Patrick Major (eds.), Across the Blocks. Cold War Cultural and Social History, Frank Cass, 2003; Ron Robin. The making of the Cold War Enemy: Culture and Politics in the Military-Industrial Complex, Princeton University Press, 2001
Lucas, Freedom's War: The US Crusade against the Soviet Union, 1945-56, Manchester University Press, 1999
Thomas Sauer, Westorientierung im deutschen Protestantismus? Vorstellungen und Tätigkeit des Kronberger Kreises, Oldenbourg Verlag, 1999
See for example Diana Kirby,  Harry Truman s Religious Legacy: The Holy Alliance, Containment and the Cold War  in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
Andrew Chandler,  The Church of England and the Obliteration Bombing of Germany in the Second World War,  English Historical Review, 108, 429, 1993
Matthew Grimley, Citizenship, Community, and the Church of England: Liberal Anglicanism Theories Of The State Between The Wars, Oxford University Press, 2004
Peter Berger, The Sacred Canopy. Elements of a Sociological Theory of Religion, Anchor, 1990 (first published 1967); Steve Bruce, God is Dead: Secularization in the West, Wiley-Blackwell, 2002
Rodney Stark and William Sims Bainbridge, A theory of religion, Rutgers University Press, 1987
Lucian N. Leustean, Orthodoxy and the Cold War: Religion and Political Power in Romania, 1947  1965, Palgrave Macmillan, 2009
Anna Dickinson,  Domestic and Foreign Policy Considerations and the Origins of Post-war Soviet Church-State Relations, 1941-46' in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
Thomas, Merrilyn, Communing with the Enemy: Covert Operations, Christianity and Cold War Politics in Britain and the GDR, Peter Lang, 2005
Frank J. Coppa,  Pope Pius XII and the Cold War: Confrontation between Catholicism and Communism  in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
John Pollard,  The Vatican, Italy and the Cold War  in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
Charles Gallagher,  Pro Patria, Pro Deo: The United States and the Vatican in Cold War Yugoslavia, 1945-1950' in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
Ian Jones,  The Clergy, the Cold War and the Mission of the Local Church: England c.1945-60  in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
Dianne Kirby,  Introduction  in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
Ibid
Diana Kirby,  Harry Truman s Religious Legacy: The Holy Alliance, Containment and the Cold War  in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003
Tom Lawson, The Church of England and the Holocaust. Christianity, Memory and Nazism, The Boydell Press, 2006
Philip Coupland, Britannia, Europa and Christendom. British Christians and European Integration, Palgrave Macmillan, 2006
Dianne Kirby,  Introduction  in Dianne Kirby, (ed.), Religion and the Cold War, Palgrave, 2003, 7
Coupland, Philip M.,  Western Union,  Spiritual Union,  and European Integration, 1948-51,  Journal of British Studies, 43, 2004, 366-394
Patrick Major and Rana Mitter,  East is East and West is West? Towards a Comparative Socio-Cultural History of the Cold War,  in Cold War History, 2003, 4, 1, 22
Tony Shaw,  The Politics of Cold War Culture,  Journal of Cold War Studies, 3,3,74
Avatar billede cbundt Nybegynder
27. marts 2012 - 00:04 #4
Ja, det er nemlig alle noterne, som sådan også er okay i google docs, men selve brødteksten er simpelthen væk.. :(
Avatar billede kimtheman Novice
27. marts 2012 - 16:24 #5
Er det ikke et docx filtype. Som kræver et tilføjelses program for at åbne det på de ældre versioner af office:
http://mico.dk/side.asp?side=3&id=225