Avatar billede madsbuch Nybegynder
25. marts 2012 - 14:37 Der er 1 kommentar

Citrix xenserver trial

Hej. jeg er igang med at opbygge et cloudstack system.

Jeg ved dog ikke om jeg skal vælge xenServer eller ubuntu (med KVM).

Umiddelbart vil jeg helst vælge xenServer, da installationen er en del lettere, men jeg ved ikke hvad den der trial betyder? jeg vil nødig stå med et system der ikke virker om 30 dage :S

Nogen der kan hjælpe mig med, hvad begrænsningerne på xenServers trial er?

http://www.citrix.com/English/ps2/products/product.asp?contentID=683148&ntref=prod_cat
Avatar billede jjbirk Nybegynder
04. juni 2012 - 22:21 #1
Der vil måske være nogen der gider hjælpe, hvis du fik lukket nogle af dine åbne spørgsmål :-)