Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2012 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Chrome: fastholde sider i ny fane.

Hvordan fastholder jeg mine sider i ny fane?
Jeg bruger ny fane som startside, og har her 8 sider som jeg gerne vil have ligger der fast. Efter nyeste opdatering er det ikke længere muligt at fastholde disse sider, så de skifter ind i mellem, specielt hvis jeg har haft gang i en Googlesøgning hvor jeg har besøgt mange sider.
Findes der mon en tilføjelse, så disse sider kan fastholdes?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2012 - 16:05 #1
jeg bruger bogmærkelinjen i stedet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2012 - 16:10 #2
Det var en mulighed. Dog ikke så elegant, men kan da bruges :)
Jeg ønsker ikke at ny fane siden får et anderledes udseende, blot at låse de 8 sider der ligger der nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2012 - 16:12 #3
Man har en mening til man får en anden... ;)
Er ved at teste denne: https://chrome.google.com/webstore/detail/dgpdioedihjhncjafcpgbbjdpbbkikmi
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2012 - 16:16 #4
Speed Dial er perfekt.