Avatar billede max-payne Nybegynder
23. marts 2012 - 21:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

GED i Eksperten

Ved oprettelse af Spørgsmål:
Jeg fårstår ikke at når jeg altid fjerner flueben i "Overvåg denne tråd" her på E.
Så bliver min e-mail (G-mail) fyldt op med mail her fra E
Det er noget rigtigt lordt.
Og jeg er pisse træt af det.
Hvordan stopper jeg det ?

Spm vedr E er gratis, men dette er så ireterende at jeg gerne gir 100 poient for en løsning.

TAK
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2012 - 22:39 #1
Du vil under alle omstændigheder så længe du har åbne spørgsmål få mails fra eksperten. Men det er formodentligt ikke disse remindere du henviser til.
Avatar billede pstidsen Novice
23. marts 2012 - 22:39 #2
Du kan afmelde tråde her: http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
Avatar billede pete8321 Nybegynder
23. marts 2012 - 22:51 #3
Bloker  Eksperten.dk så vil det komme i uønsket post
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. marts 2012 - 23:39 #4
#3
Det var dog det dummeste forslag jeg til dato har hørt!

Man accepterer ved oprettelsen at eksperten må sende e-mails, så hvorfor i alverden skal de blokeres?

Til spørger:
Ved oprettelse af spørgsmål?
Det er tosset at stille et spørgsmål, og så fjerne vingen med det samme for så får du ikke besked når folk skriver til dig i dine spørgsmål...

Jeg vil mene at Smart e-mail (Sender kun én e-mail pr. tråd indtil du har set tråden er det du skal bruge.
Avatar billede max-payne Nybegynder
05. april 2012 - 16:34 #5
john_stigers
Hvordan får jeg så Smart e-mail (Sender kun én e-mail pr. tråd indtil du har set tråden)
til at virke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. april 2012 - 19:59 #6
Klik her http://www.eksperten.dk/bruger/rediger og sæt vinge ved Smart e-mail.
Avatar billede max-payne Nybegynder
07. april 2012 - 20:23 #7
TAK john

Da jeg er sikker på at du ikke vil have point for spm vedr. E

Lukker jeg spørgsmålet
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2012 - 21:07 #8
:)