Avatar billede Laslow303 Nybegynder
23. marts 2012 - 14:23 Der er 3 kommentarer

Program der kan læse og skrive

Hey.
En der er i stand til at lave et program, som kan "læse" og skrive bogstaver/tal og derefter trykke godkend?

http://peecee.dk/upload/view/358106 - Det er dette skilt, som skal "knækkes".

Mvh Lasse
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. marts 2012 - 14:36 #1
Ville det ikke være ufatteligt dumt at skrive det her inde??? Der er en grund til at man skriver på den måde.
Avatar billede Laslow303 Nybegynder
23. marts 2012 - 14:40 #2
Skal måske lige siges at det ikke er til at hacke folk eller noget. Det er en simpel timeboks.
Avatar billede HBP2 Praktikant
24. marts 2012 - 09:49 #3
Den slags indtast-tekst-fra-billed hedder CAPTCHA. Meningen er naturligvis at sikre at det er et menneske som indtaster teksten, ikke en maskine.
Om det er muligt at lave et stykke software som genkender tekster afhænger naturligvis af om hvorvidt CAPTCHA systemet er lavet godt nok, men hvis folk har gjort sig den umage at indsætte en CAPTCHA, så må man vel gå ud fra at det er fordi de ikke ønsker at man snyder. Og det bør du respektere. Hvis du mener at du har en rimelig grund til at ville gå uden om CAPTCHAen, så kontakt folkene bag og forklar dem det.