Avatar billede pete8321 Nybegynder
22. marts 2012 - 17:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Css man kan ikke join min server

hej

Jeg har en server men man kan kun join 2 maps på den. hvordan gør jeg sådan man kan join alle maps?
Avatar billede juleulven Nybegynder
22. marts 2012 - 19:09 #1
noget helt præcist svar kan jeg ikke give dig men mener det omhandler evnen til, at klienterne kan downloade maps fra serveren ....

dit problem kan ligge i:
- CS serveren ikke er opsat til at streame maps til klienterne
- din internet er for langsom til, at uploade map-data inden timeout
- dit netværks porte ikke er konfigureret til, at klienterne kan "connecte"

du må igang med, at google en opsætning
Avatar billede pete8321 Nybegynder
22. marts 2012 - 19:36 #2
Ved ikke helt præsic hvad jeg søge efter i google

Men kan sige når man ryger ud står der Lost connectien to the server
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2012 - 19:47 #3
med "lost connection" så har den haft fat - men bare tabt tråden.
Så jf #1, så skal du have en bedre upload hastighed.
Avatar billede pete8321 Nybegynder
22. marts 2012 - 19:51 #4
Hov det var en anden fejl Den skriver ikke lost connection  der skriver disconnectet from the server mener jeg
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2012 - 19:58 #5
så er du bare smidt af - og jf muligheder i #1, så kan det være hvad som helst.
Avatar billede detziaw Nybegynder
22. marts 2012 - 20:05 #6
Du kan evt. prøve at smide din server.cfg, så er det lettere at se, om du har nogle cmd's du ikke skal have.

Mit bud ville umiddelbart være, at du skal rette sv_allowdownload fra "0" til "1".
Avatar billede pete8321 Nybegynder
22. marts 2012 - 20:09 #7
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1

De 2 er på 1
Avatar billede detziaw Nybegynder
22. marts 2012 - 20:14 #8
Prøv enten at copy/paste din server.cfg, ellers så åben console og copy/paste hvad den skriver idét man bliver disconnected.
Avatar billede pete8321 Nybegynder
22. marts 2012 - 20:52 #9
Altså jeg er ret sikker på det ikke er server.cfg der er fejlen da jeg kun har ændre friendely fire og mp_timelimt
Avatar billede detziaw Nybegynder
22. marts 2012 - 21:25 #10
Er det 2 bestemte maps brugerne kan connecte?
Brugerne skal også have opsat deres config til at tillade download fra en server så vidt jeg lige husker, så det skal de også kontrollere de har gjort.
Avatar billede pete8321 Nybegynder
22. marts 2012 - 21:41 #11
Altså har et map alle kan join. Så. Har jeg et man nogen kan join også ca. 10 ingen kan join og mankan godt join de maps i andre server
Avatar billede detziaw Nybegynder
22. marts 2012 - 21:51 #12
Det lyder mærkeligt.

Jeg ser umiddelbart kun 2 muligheder:
1. Brugerne har ikke tilladt at downloade fra din server.
Kan løses ved at ændre deres indstillinger for allowdownload i deres egen config.

2. De har en anden version af det map du har på serveren.
Kan løses ved, at du enten sletter dine map-filer på din server´s mappe, og derefter går ind i en server der er på en af de maps der ikke virker (som brugerne GODT kan komme ind på) for at downloade den version, så I er sikker på i har den samme version af mappet.

Eller du kan løse det ved, at de sletter deres map-fil på deres computer, og derefter downloader det på ny fra din server.
Avatar billede juleulven Nybegynder
22. marts 2012 - 22:15 #13
#12 godt indlæg
Avatar billede pete8321 Nybegynder
23. marts 2012 - 22:56 #14
Kan jo ikke bruge det til noget detziaw  1 De har det tilladt
2. det ikke en anden verison

Og den 3 gider ikke be 40 om de
Avatar billede detziaw Nybegynder
24. marts 2012 - 02:25 #15
Du kan da sagtems bruge det til noget, det udelukker da nogle muligheder, så du kommer tættere på en løsning.

2. Er du 100% på det er den samme version? Det kan du umiddelbart ikke se på map-filerne. Det sikreste ville være, at downloade en map-fil fra samme sted, og derefter prøve igen, så i er 100% på det er samme version.

3. Du skal jo kun be én om det, for at se om det virker. Hvis det virker, ved du hvor fejlen ligger jo, og kan derved løse det ved at prøve en anden version af mappet :-)
Avatar billede pete8321 Nybegynder
24. marts 2012 - 14:07 #16
jeg er 100 % sikker på det den rigtige verison  Da jeg har mappen fra en anden server
Avatar billede pete8321 Nybegynder
23. juni 2013 - 00:34 #17
ingen svar