Avatar billede LarsC8643 Nybegynder
20. marts 2012 - 11:15 Der er 2 kommentarer

SWF filer bliver blokeret af sikkerhedsindstillinger

hej
jeg kan ikke få lov at åbne en swf (shockwave flash) fil.
Hvis jeg forsøger at åbne den i IE, bliver jeg promtet om. at IE har forhindret siden i at køre scripts eler ActiveX controls, jeg kan så klikke på bjælken øverst og tillade blokeret indhold, hvorefter jeg kan se filmen.
godt nok...

men hvis jeg nu gerne vil se filmen i mediaplayer får jeg bare at vide at "your current security settings do not allow this action" og ikke noget med at jeg kan vælge at tillade det.
jeg kan heller ikke få lov at konvertere filen til et andet format med f.eks freemake. Her få jeg bare at vide at der er en fejl ved åbning af filen.

jeg er klar over, at det muligvis har noget med sikkerhedsinstillingerne at gøre, men kan ikke finde ud hvad der skal ændres og hvor. det er vel ikke "bare" indstillinger IE, når nu det er flere programmer der rammes?

Jeg kører windows7, 64bit, AVG antivirus.

mvh. LarsC
Avatar billede LarsC8643 Nybegynder
04. april 2012 - 12:09 #1
ingen gode ideer?

Lars
Avatar billede LarsC8643 Nybegynder
02. august 2012 - 19:31 #2
Lukket