Avatar billede Matekick Nybegynder
18. marts 2012 - 22:42 Der er 1 løsning

Bedste shopping CMS

Hejsa Alle Eksperter.

Damen, kunne godt tænke sig en lille shoppe site, som en side beskæftigelse, og har derfor sagt ja, til at opsætte en til hende, hvor hun har mulighed for at sælge noget tøj og lave nogle auktioner.

Men mit store spørgsmål er, hvad Shopping CMS, har i bedst erfaringer med?
Må ærlig erkende, at jeg aldrig har rodet med shopping systemer før, kun almindelige websites.
Men jeg er ikke meget for at sætte det for fast på et system, såsom shopify, og hvor man så skal tilkøbe moduler.
Må meget gerne være Open Source.

Jeg ville helst blive i Joomla CMS, og måske lege lidt med Virtuemart, da jeg har rodet mest med Joomla, men jeg er åben for forslag og ideer, problemet er at det skal kunne:
- Salg
- Auktion

Har fundet mange gode amerikanske systemer, såsom denne hjemmeside som nævner 8 Open Source projekter: http://webtecker.com/2008/04/22/8-best-open-source-shopping-cart-solutions/

Men jeg ved ikke, hvor understøttet det vil være, til et dansk site..

Glæder mig til at hører fra jer, med gode råd og ideer.
Avatar billede Matekick Nybegynder
18. juni 2012 - 11:02 #1
afsluttelse..