Avatar billede megasejgamer Nybegynder
18. marts 2012 - 12:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nyt gaming og musik headset

hej alle sammen :D
jeg er ved at købe et nyt gaming og musik headset.
jeg har fundet to som jeg syntes ser gode ud:
Creative Sound Blaster Recon3D Omega Wireless

http://www.cinemagic.dk/shop/creative-sound-blaster-167360p.html

og logitech g930:

http://www.pricerunner.dk/pl/94-2630844/Hovedtelefoner/Logitech-G930-Sammenlign-Priser?search=logitech%20g930

men hvad skal jeg vælge. jeg spiller også ps3 (udover pc).

jeg må sige et jeg hælder mest til creative headsettet.
på forhånd tak (:
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2012 - 13:18 #1
Køber du også højttalere uden at lytte til dem først ....

Du skal selvfølgelig købe dem du synes lyder bedst.
Avatar billede megasejgamer Nybegynder
18. marts 2012 - 16:54 #2
men hvor kan jeg prøve dem?
Avatar billede Anon Nybegynder
20. marts 2012 - 08:19 #3
Jeg har G930
Godt tilfreds med det, god lyd i film og spil. og den dejlige frihed ved at have det på.

Dog 2 små negative ting om det. (men det til at overleve)
Når der ikke afspilles noget lyd, og man har det på, kommer det med en buzzing lyd, indtil det gå i dvale. Men det pga det trådløst.
Samt det kan hænde at det mister forbindelsen, men det hænder os med trådløse mus osv.

Men du kan da os evt købe det via compuersalg, komplett osv. der jo fuld returret. Så kan man prøve om det noget for en. :o)

Dog til PS3, som jeg kan forstå virker det kun til give stereo lyd, ikke surround. Og det pga det skal bruges USB dongle.
Der talt lidt om det på nettet at sony burde give fuld support af USB lyd.
Avatar billede megasejgamer Nybegynder
13. april 2012 - 21:10 #4
Så er det lukket (:
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2012 - 21:44 #5
Der er ikke lukket :)
Som jeg skrev, skal du lige bede om svar, så du kan acceptere det og lukke.
Bed Anon om et svar, og vent 3-4 dage på svar. Svarer vedkommende ikke, så laver du selv svar og accepterer eget svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2012 - 21:45 #6
Avatar billede megasejgamer Nybegynder
13. april 2012 - 22:26 #7
Jhxsjksdcbisdc
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2012 - 22:39 #8
Jeg tror jeg bare afmelder det andet spørgsmål du har. Du er jo ikke seriøs...
Anon kom med god hjælp, og du har ikke reageret på #3 så han/hun skulle nok have haft de point...