Avatar billede LeetSkillz1337 Nybegynder
17. marts 2012 - 22:29 Der er 4 kommentarer

Google chrome downloads afbrudt.

Når jeg henter en fil med google chrome siger den, at downloadningen er afbrudt.
Jeg kan downloade med internet explorer, bare ikke google chrome.

Nogen der ved hvordan mean fikser det? :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2012 - 23:51 #1
Hvad version bruger du?
Avatar billede LeetSkillz1337 Nybegynder
17. marts 2012 - 23:54 #2
Google Chrome 17
Avatar billede tobrukDk Novice
18. marts 2012 - 00:33 #3
Kan du prøve og slette det og hente det igen?.. :) og genstart der efter din computer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2012 - 11:44 #4
Jeg havde også problemet, men i en tidligere version af Chrome.
Kørte CCleaner, og så var problemet løst.
Tror det er noget med at temp mappen bliver for stor, og så kan Chrome ikke finde plads til downloadede filer. Men det er blot min teori :)