Avatar billede Mikkelmikkel Nybegynder
11. marts 2012 - 19:46 Der er 13 kommentarer

Søger billig stationær PC

Hej

Jeg skal bruge en billig stationær PC til hjemmebrug.
Den skal ikke bruges til gaming, så jeg er bare ude efter en fornuftig løsning.
Jeg forestiller mig noget lignende:
core2duo eller i3
2 eller 4 GB RAM
Harddisk størrelse er ikke så vigtig.
evt WLAN
Gerne med dedikeret grafikkort, men behøver ikke være stort.
Gerne med Windows 7

Jeg har desuden overvejet en nettop. Findes der noget ordentligt?

Jeg er både ude efter et godt tilbud, samt rådgivning om I synes jeg har sat nogle specs for lavt.

På forhånd tak for hjælpen

Mikkel
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 20:06 #1
Vi mangler lidt info, før det er muligt at give kvalificerede bud.

F.eks. budget, skærm, mus, tastatur m.m. mangler du at informere om.

Jeg gamer på en Core2Duo, og den trækker fint de nyeste spil på markedet, så specs er da ok :)
Avatar billede morten1900 Nybegynder
11. marts 2012 - 20:12 #2
Hvilken model er din c2d siden den kan trække de nyeste spil på markedet? Men han skal sikkert have fat i noget brugt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 20:18 #3
E8400, 4 Gb ram og 9800GT m. 2Gb ram.
Pt. bruger jeg en skærm der kører 1440x900, men har haft lånt en fullHD skærm hvor det også kørte perfekt.
Avatar billede morten1900 Nybegynder
11. marts 2012 - 20:20 #4
Kører du så Crysis 2, Metro 2033, Battlefield 3 og GTA 4 på ultra settings med en fps på 40+?
Avatar billede Mikkelmikkel Nybegynder
11. marts 2012 - 20:24 #5
Hej
Budget er nok max 3000. Selvfølgelig gerne billigere hvis muligt:-)
Jeg har allerede skærm, mus og tastatur
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 20:40 #6
#4
Aner ikke hvad mine fps er, men de må være ok når man kan spille det og stadig ramme :)
Men ja, alle settings er på max.
Avatar billede morten1900 Nybegynder
11. marts 2012 - 21:33 #7
Det er sikkert fordi du har aimbot på. Vil gerne se før jeg tror på det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 21:46 #8
Aimbot?

Kan ikke dele dette billede offentligt på min FB profil, så gør det på denne måde: http://peecee.dk/uploads/032012/Udklip5.JPG

Det må være ok
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 21:49 #9
MW3 har jeg ikke screnshot af, men kravene til dette er ikke specielt højere, så derfor er dette screenshot nok.
Avatar billede MathiasAntonsen Nybegynder
12. marts 2012 - 19:17 #10
Jeg har en computer du kan købe for 1000 kr. hvis det skulle have nogen interesse. Den kan du også spille på! :)
Avatar billede udgaardslone Nybegynder
09. april 2012 - 13:49 #11
Jeg står og skal købe ca det samme som Mikkelmikkel til max 3000..

Den skal heller ikke bruges til gaming.

Kender nogen en butik i KBH (som man kan stole på!) hvor man kan købe en brugt stationær PC? Jeg ved at Würtz har brugte bærbare, men vidst nok ikke stationære..
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. april 2012 - 14:30 #12
#11
Du skal lige oprette dit eget spørgsmål :)
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2016 - 18:09 #13
Hej, Jeg har et godt tilbud!, jeg sælger min pc for 1300kr. Pc'en indeholder:
6GB RAM
Triple-core Processer (2.30 GHz)
1200GB Harddisk
Den virker helt perfekt,god til arbejde,kan også godt bruges til gaming.og den er billig
Hvis du er interesseret i den kan du læse mere på:
http://www.dba.dk/hp-p6035sc-230-ghz-6-gb/id-1026569682/