Avatar billede Ravsted Nybegynder
11. marts 2012 - 16:41 Der er 11 kommentarer

Fastnetstelefon

Jeg søger en ny fastnetstelefor til mine forældre.

De vil gerne at den er trådløs og at der er flere telefoner rundt om i huset. Det er et stort ønske at der ikke skal trækkes ledninger og som det er lige nu, er der kun et sted i huset hvor der er mulighed for tilslutning af telefon. Derfor leder vi efter en løsning hvor telefonstikket kommer ind i en sender og derfra sender signalet ud til standere i huset hvor der kan stå en trådløs telefon.

Hvis der er nogen der kender til sådanne muligheder hvor det ikke er nødvendig at trække telefonstikket rundt i hele huset vi det glæde mig rigtig meget:)

Mvh Torben
Avatar billede larsini Seniormester
11. marts 2012 - 16:44 #1
jeg købte en panasonic KX-TG 6611 NE hos TDC i januar, den kan det du ønsker - kostede vist 99,- på kampagnepris
Avatar billede hemberg Forsker
11. marts 2012 - 16:46 #2
Du kan bruge denne:

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=en&scy=gb&ctn=CD6902B/05

Den ene sætter du i telefonstikket (Med eller uden telefon) den anden kan du frit pladsere som du vil. Vi har dem selv og de virker supergodt. Forhandles i bilka og andre steder. De findes med op til fire trådløse stationer.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2012 - 16:48 #3
fx tdc http://goo.gl/lUdpl
der er flere sæt med 2-3 telefoner. Den på 'master' skal sidde ved telefonstik. De andre har kun opladestationer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 17:03 #4
Det du efterlyser kan du med alle trådløs telefoner.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 17:15 #5
Du kan koble 4-5 telefoner på en base.
Jeg har 1 TopCom og 2 Medion koblet op på min Philips :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 19:54 #7
Of topic!
Lidt sjovt...
På linket til elgiganten kan man vælge "Bord og væg" eller blot "væg". Vælger man væg er der ingen der kan vægmonteres... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 19:58 #8
Ravsted kommer du på banen?
Det er simpelthen KUN et spørgsmål om hvad du vil give, for som sagt kan alle trådløse telefoner det du efterlyser.
Man skal blot tilmelde løse håndsæt til sin base (base er den telefon hvor telefonstikket tilsluttes), så er man kørende.
Avatar billede store-morten Ekspert
11. marts 2012 - 20:05 #9
Mon ikke det kan tolkes sådan:
Vælger man væg er der ingen der kun kan vægmonteres
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 20:07 #10
#9
Nej, der er vitterligt ingen der kan vægmonteres.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2012 - 20:09 #11
#9
Nu har jeg prøvet igen, og kan godt se hvad du mener. Det er bare ikke logisk :)