Avatar billede Smorkongen Nybegynder
11. marts 2012 - 14:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt domæne

Jeg skal have et .dk domæne. Har pt et par domæner ved one.com. Det har egentligt været godt. De har god support.

Dog tænkte jeg der måske var et billiger alternativ, eller et sted hvor jeg kunne oprette flere databaser på et domæne.

Hvad er det bedste sted ? (gerne hvorfor)
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2012 - 16:17 #1
<ole>

Det har da vist ikke meget med HTML-kode at gøre - og slet ikke CSS. Prøv at finde et mere hensigtsmæssig sted at åbne spørgsmålet

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2012 - 19:29 #2
og så alligevel ikke olebole, for vi bruger da både html og css når vi lægger vores site ud på nettet ikke??

Prøv unoeuro.com, ved ikke om du kan købe med adgang til flere databaser, men prisen er o.k. har endnu ikke haft problemer med udbyderne.
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2012 - 21:07 #3
Jamen, så kan tråden vel ligeså godt åbnes under 'Sex og samliv' - for uden sex, var vi der slet ikke til at lægge noget på nettet! Og så bruger vi i øvrigt hverken HTML eller CSS til at lægge vores site ud på nettet med. Det gør vi normalt med et FTP-program - hvorfor det ligeså godt kunne oprettes under den kategori.

Det er naturligvis noget åbenlyst vrøvl, ligesom at det er åbenlyst forkert at åbne nærværende tråd i denne katagori. Denne kategori er beregnet til 'hjælp til selvhjælp' i forhold til HTML-/CSS-kode. Det har spørgsmålet intet at gøre med
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
12. marts 2012 - 00:59 #4
Tak for svar hov-sa.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2012 - 12:27 #5
Kære OleBole - jeg kan se, at du er ligeså sur og knotten som altid, bliver du aldrig kvalt i al den galde. Du burde lære at se lidt lysere på tilværelsen.
Når du ved så meget om hvad de enkelte kategorier er til, hvorfor så alle de indlæg der - for mig at se - kun tjener til at få folk til at føle sig forkerte, uvidende o.l. f.eks. din henvisning til at man bruger FTP. Hvorfor ikke hjælpe på en på pæn og venlig måde.
Og du skal ikke svare. Jeg kan altid se i andre indlæg om du gør en indsats.
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2012 - 13:21 #6
*LoL* Der er nu ikke noget som en lille fornærmet lommepsykolog!  :D

En af Ekspetens rigtig gode egenskaber er, at den er en fantastisk vidensbase, som er let at søge i. Det er den udelukkende, fordi den er opdelt i kategorier - og fordi dens brugere sædvanligvis gør sig anstrengelser for at spørge i de mest hensigtsmæssige kategorier.

At du så bliver pigesur over, at jeg pointerer det totalt forvrøvlede i din første kommentar, kan ikke interessere mig mindre.

Siden 1999 er det blevet til langt over 4.000 tilfredsstillende besvarede spørgsmål - ikke medregnet de hundredevis af spørgsmål, jeg har besvaret gennem det seneste år, hvor jeg ikke har modtaget point. Det taler for sig selv og udstiller blot din fortsatte vrøvlen i din anden kommentar.

Hold du bare øje med min indsats i kommende indlæg. Det føler jeg mig fuldstændig rolig ved  :D
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
12. marts 2012 - 22:19 #7
Hov-sa kan ikke udtrykke det bedre!!

Olebole sikker en gang høvl..
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2012 - 22:24 #8
Når man nu har erkendt, man ikke kan udtrykke sig bedre, er der jo ingen grund til også at bevise det!  *o)

Derudover bemærker jeg, at I jo bare sidder og kaster med sutten. Der er ingen af Jer, der forholder sig ti substansen i mine kommentarer. Hvad er det, I synes er noget vrøvl i, at man opretter spørgsmål, hvor de hører hjemme?
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
12. marts 2012 - 22:28 #9
orker sku ikke mester :D