Avatar billede dalen18 Nybegynder
09. marts 2012 - 19:56 Der er 5 kommentarer

drivers til netkort til compaq 6715b

Hej.
Min plejesøn har fået en ældre bærbar som ved køb havde vista. Det kunne imidlertid ikke køre diablo osv så jeg installerede xp home. MEN nu er der ingen trådløst net mere! Fået af vide, at jeg skal have et usb stik med alle drivers på, men det fik jeg ikke da jeg købte den brugt. Hvad gør jeg. har forsøgt at google drivers til den nøjagtige kopi, og lagt det på en usb, men stadig virker det ikke.
Avatar billede dalen18 Nybegynder
10. marts 2012 - 10:43 #2
Men er det ikke "kun" til Vista? Jeg har installeret xp istedet for vista, da det gør at han ikke kan spille de gamle spil.. Kan nok se jeg er en nød til det her ;-)
Elin
Avatar billede dalen18 Nybegynder
10. marts 2012 - 10:54 #3
SUPER: Jeg kunne selv på den der side, finde den der kunne virke. Takker mange gange!! husfreden oprettet. ps hvor afgiver jeg point?
10. marts 2012 - 10:57 #4
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

Normalt skal DU ikke SELV lægge [svar] ...
Avatar billede zoso Novice
13. marts 2012 - 21:38 #5
/zoso