Avatar billede jens426 Nybegynder
09. marts 2012 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

auto connect til hurtigst forbindelse (ikke hacking)

Jeg spørger ikke om hacking så lad være med at lukke mit spørgsmål :(
--- benzon du er en idiot ---

et eller andet script der fortæller windows 7, at den skal forbinde til den forbindelse der har den stærkeste forbindelser.

Nej der er ikke adgangkode på nettet.

jeg ved godt hvordan jeg gør det manuel, ved at gå ned i højre side af windows trykke på netværkforbindelser og vælge den forbindelse med fleste bare på. Spørgsmålet er hvordan jeg gør det automatisk ved bare at have et script jeg kan dobbeltklikke på ude på skrivebordet.
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2012 - 15:31 #1
<ole>

Kommentaren "--- benzon du er en idiot ---" er i sig selv rigelig grund til at lukke spørgsmålet! Tag nu og læs Ekspertens regler grundigt igennem og få lært at opføre dig ordentligt!

Derudover skal du ikke regne med, at nogen har lyst til at hjælpe en bruger, der har åbne spørgsmål helt tilbage til december 2010.

Når du har læst reglerne grundigt - og forstået, hvad der står - vil jeg derfor anbefale, du læser Ekspertens udmærkede og letfattelige FAQ grundigt igennem

/mvh
</bole>
Avatar billede jens426 Nybegynder
09. marts 2012 - 15:35 #2
hvis folk kun sender kommentare og ikke svar, ved jeg ikke hvordan jeg skal lukke spørgsmålet, tildele point.

kom nu, jeg stillede et spørgsmål, der var 3 svar, hvoraf det 2 fik jeg ikke set fordi det 3 var at tråden var blevet lukket.

forstil dig at svaret på mit spørgsmål ligger der, ville du ikke også være mindre irriteret.
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2012 - 15:39 #3
"hvis folk kun sender kommentare og ikke svar, ved jeg ikke hvordan jeg skal lukke spørgsmålet, tildele point."

Du har haft en profil på Eksperten i fem år! Det er på høje tid, du læser FAQ'en, så du lærer, hvordan man bruger Eksperten!
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2012 - 15:41 #4
Og jo ... jeg ville nemlig være meget mindre irriteret. Uanset, hvor irriteret, du end måtte være, gælder reglerne også for dig!
Avatar billede jens426 Nybegynder
09. marts 2012 - 15:43 #5
du har 100% ret, jeg er ening i alt du siger.
regler er regler, slut.

Måske kommer det ikke særlig godt over på skrift, jeg forsvare ikke mine aktioner, jeg skriver bare hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort.

og en smilie til dig :)
Avatar billede jens426 Nybegynder
21. maj 2012 - 17:13 #6
lukker tråden