Avatar billede jakobdo Ekspert
07. marts 2012 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Software til forening

Hej,
jeg har været så dum og sige at jeg da sagtens kunne lave en hjemmeside til vores fodbold hold.
I dag bruger vi myfc, som faktisk kører fint, men det koster jo lidt penge.
Så hvis nu jeg lige kunne bikse noget sammen, så...
Men tiden.
Så er der ikke nogen der kender et open source system, som kan bruges til det mest basale fodbold-geil.

"opslagstavle / gæstebog"
Resultater
Statistik
osv..
Og evt. et system, som nemt kan udbygges.
For har overvejet wordpress eller lign. og så bare selv kode de komponenter der mangler.
Men hvis nu der var et stykke software, der kunne alt fra start, så. :o)
Avatar billede The_Buzz Novice
07. marts 2012 - 09:37 #1
Jeg er overbevist om at Wordpress kan alt det du vil - med diverse plugins
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. marts 2012 - 09:49 #2
Sidder netop i dette sekund og kigger på joomla og faldt over denne: http://extensions.joomla.org/extensions/sports-a-games/sports/8546
Avatar billede olebole Juniormester
07. marts 2012 - 10:45 #3
<ole>

WP er i udgangspunktet et 'udklædt blog system'. Joomla er nok bedre til opgaven.

Lidt OT: Fodboldklub ...?!??!!! Er du ikke ved at være i bridgeklub klassen?  *D

/mvh
</bole>
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. marts 2012 - 11:13 #4
OleBole: Kan jeg komme med i din klub? :o)
Avatar billede olebole Juniormester
07. marts 2012 - 11:30 #5
Jeg blev smidt ud ... noget med for vige ærmer og for mange kort i spillet sidst på aftenen. I dag dyrker jeg udelukkende mental stavgang og kunstige orkideer  *o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. marts 2012 - 12:18 #6
Jeg tror jeg kører videre på Joomla.
Håber det er ok jeg selv snupper/beholder pointene. Ellers sig frem.