Avatar billede perh Juniormester
04. marts 2012 - 17:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sende en mail til server og få den vist på en webside

Er det muligt at lave noget, så man kan sende en mail til sin server og få vist indholdet på en webside?
Skal bruges til nyhedssite - jeg mener at have set noget om det tidligere - men kan ikke lige finde det.
Er det indbygget i nogle CMS-systemer måske?
Avatar billede kjeldsted Novice
04. marts 2012 - 18:05 #1
Hvis du har en mail opsætning på din server samt installeret fx. PHP, så ja. Men det er det ret åbent spørgsmål.

Vil du gerne sende en mail til en specifik adresse, hvorefter indholdet af denne mail fremkommer på en hjemmeside? Altså som en CMS hvor du tilføjer via. en e-mail?
Avatar billede perh Juniormester
04. marts 2012 - 18:18 #2
Kjeldsted: Ja - det er lige det jeg vil. Sende en mail til en adresse på domænet, så den bliver vist på en webside. Faktisk vil jeg også kunne oprette en ny folder med et navn som defineres i mailen.
Avatar billede perh Juniormester
04. marts 2012 - 20:38 #3
Tror du, jeg skal flytte spgml til PHP?
Avatar billede perh Juniormester
28. april 2012 - 10:47 #4
Jeg lægger spgm et andet sted