Avatar billede fido82 Nybegynder
10. januar 2000 - 18:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cardbus

hey hey
er der forskel på en cardbus og et PCMCIA slot på en bærbar ???
jeg kan nemmerlig ikke få mit nye netkort til min bærbare til at passe i PCMCIA slottene, og kortet er efter sigende et cardbus kort.......????
Avatar billede fido82 Nybegynder
10. januar 2000 - 19:09 #1
kay, nu har jeg fået kortet i, det var bare mig der ikke turde trykke hårdt nok ;O)
Nårh, men jeg kan så ikke finde kortet, og der står noget i manualen om at windows version 4,00,950b, eller 4,00,950c, eller 4,00,951, da de er de eneste der understøtter cardbus. Er der så nogen der ved hvor man kan hente disse opdateringer, eller skal man ud og ha second editoin af 95 ????
Avatar billede zorglub Nybegynder
16. maj 2000 - 00:45 #2
PCMCIA er en 16-bit slot svarende til ISA slottet på et alm. motherboard, hvorimod Cardbus er en 32-bit slot svarende til PCI slottet.

Der burde medfølge en driver som samtidig enabler dit operativsystem til at supportere Cardbus, hvilket kort er det du har?

Zorglub
Avatar billede fido82 Nybegynder
11. august 2000 - 22:28 #3
det er et nonamekort, der medfølger kun en diskette med en driver på!!!
Avatar billede fido82 Nybegynder
06. oktober 2000 - 17:44 #4
jeg har solgt den bærbare nu, såh, spm er lukket!!!