Avatar billede Knox82 Nybegynder
03. marts 2012 - 11:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ikoner på skrivebordet forsvundet!!!

Hej.

Jeg har en pc hvor ikoner til for eksempel word, excel og teamviewer er "blanke" (hvid ikon med en mappe/vindue, lige som hvis programmet er slettet!)

Håber der er nogen der kan hjælpe!!
03. marts 2012 - 11:48 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Fejlsikker tilstand -> SYSTEMGENDANNELSE ...
Avatar billede Knox82 Nybegynder
03. marts 2012 - 11:57 #2
Win 7
03. marts 2012 - 11:59 #3
Fejlsikker tilstand -> SYSTEMGENDANNELSE ...
Avatar billede zoso Novice
03. marts 2012 - 16:50 #4
Prøv følgende.

C:\Users\\AppData\Local\ - slet IconCache.db og lav en ny IconCache.db. Slå i filens egenskaber, Skrivebeskyttet til og tryk OK.
Genstart pc'en, find filen igen og slå Skrivebeskyttet fra i filens egenskaber.

Dine ikoner burde nu være gendannet.
Avatar billede Knox82 Nybegynder
29. marts 2012 - 12:21 #5
Tak systemgendannelse virkede!!
Avatar billede pstidsen Novice
29. marts 2012 - 12:25 #6
Hvorfor tager su points selv?
Avatar billede Knox82 Nybegynder
29. marts 2012 - 12:53 #7
Fordi ham som kom med løsningen ikke har sendt det rigtige igennem og har ikke hørt fra ham siden!! Gider jo ikke at have point liggende ude, hvis problemet er løst og folk ikke gør krav på dem!! OG hvorfor spørg du???
Avatar billede pstidsen Novice
29. marts 2012 - 13:05 #8
Når en bruger har løst problemet skal du skrive til den der har løst problemet om at han skal lægge svar så du kan lukke. Du skal ikke selv tage points.