Avatar billede spirella Nybegynder
02. marts 2012 - 11:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan pludselig ikke få adgang til 2 web sider jeg ellers altid har kunne få frem

I det sidste halve år har jeg ikke kunnet komme ind på Tradera.com som er en auktionside jeg har benyttet. Jeg kan ingen steder se den er blokeret og har fulgt firmaet råd om adgang, og det hjælper ikke.

Nu er det samme sket med SE og HØR`s side som jeg har brugt i mange år, men inden for de sidste 2 dage står min pc enten bare stille og søger, eller jeg får en rød bjælke og på den blå linie foroven står SVARER IKKE - jeg har prøvet fra en anden computer i huset og der er ingen problemer, men da jeg benytter disse sider hver dag - vil det besværlig gøre det for mig at skulle rende frem og tilbage.

Håber på et godt råd - Mange tak.

Spirella
Avatar billede kimtheman Novice
02. marts 2012 - 11:50 #1
Det kunne godt lyde til, at din pc trænger til en større gang rensning for spyware/ virus osv.
02. marts 2012 - 16:52 #2
Hvilket Styresystem ?
Hvilken Browser / Version ?

DEREFTER kan du få nogle guides/tips ...
Avatar billede spirella Nybegynder
03. marts 2012 - 15:07 #3
Tak men det hjalp desværre ikke.
Mvh. Spirella
Avatar billede spirella Nybegynder
03. marts 2012 - 15:09 #4
Hejsa.

Min Browser IE8
Mit syresystem er Winows XP (som jeg forguder)

Mvh. Spirella
Avatar billede spirella Nybegynder
08. marts 2012 - 11:44 #6
Det ser ud som om jeg skal betale for at få renset ud. Prøvede for flere år siden med samme resultat, men...

Kontaktede min Internet Support der stik imod deres service sagde det var min IE8 og downl. Firefox til mig - så kom jeg ind, men...nu var mit link til min IncrediMail total dødt så jeg kontaktede dem igen og fik det hårde svar nu måtte jeg klare mig selv, de gav normalt ikke support til selve computeren - fair nok, men at de ikke bare kunne sige mig hvad jeg skulle trykke på for ikke at miste 7 års lagret musik og flotte motiver -jeg var så fortvivlet, men sådan er Telenord desværre.

Heldigvis fik jeg den ide at lave en systemgendannelse og vupti alt virkede igen, så hellere have et par døde websider.

Vender tilbage med point, skal bare prøve om jeg kan få den cleaner til at virke.

Mange tak.

Spirella
Avatar billede spirella Nybegynder
14. marts 2012 - 19:12 #7
Jeg har ikke løst problmet, men du forsøgte venligt at hjælpe mig- mange tak.

Spirella
Avatar billede spirella Nybegynder
14. marts 2012 - 19:18 #8
Karise_Larry

Undskyld, men jeg kan simpelthen ikke finde et sted hvor jeg kan give dig point. Har prøvet men gav mig selv svar ;(
14. marts 2012 - 22:53 #9
CCleaner (Gentager: CCleaner - og ikke noget som helst andet!!) er gratis !!!

---

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
14. marts 2012 - 22:54 #10
Ping...

(Dette er SÅ et [svar] fra mig...)

PS: Du skal normalt ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...