Avatar billede LucasLP Nybegynder
28. februar 2012 - 21:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gyldendal Ordbog, DK-ENG, ENG-DK, 32 Bit Til 64 bit?

Hej Eksperter, ved i om man kan få denne ordbog installeret på en 64 bit computer, da jeg skal bruge den til eksamen :/

Tak....
Avatar billede LucasLP Nybegynder
28. februar 2012 - 21:31 #1
.
Avatar billede zoso Novice
28. februar 2012 - 21:37 #2
Det kan du godt - de fleste 32-bit prgrammer kan køre på en 64-bit pc. Dog ikke omvendt.
Avatar billede LucasLP Nybegynder
28. februar 2012 - 21:38 #3
Hmm, det virker ikke.
Avatar billede zoso Novice
28. februar 2012 - 21:41 #4
I nogle tilfælde vil programmer ikke kører optimalt eller overhovdet fungere, fordi der er integrerede drivere i programmet.
Avatar billede LucasLP Nybegynder
28. februar 2012 - 21:42 #5
Så med andre ord, denne ordbog virker ikke på 64 bit maskiner?
Avatar billede zoso Novice
28. februar 2012 - 21:46 #6
#5 Det kan du kun afgøre - hvis det ikke vil køre eller lade sig installere korrekt, så nej.

Der er muligvis en anden løsning på dit problem. Hvilket styresystem kører du?
Avatar billede pstidsen Novice
28. februar 2012 - 22:22 #7
Har du bare tilgang til ordbøgerne via. UNI login? Hvis ja, så skal du bruge internet selvom du har downloadet den og så kan du jo ikke bruge den hvis der er lukket for nettet under eksamen.

Smid lige et link til ordbogen!
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. februar 2012 - 23:58 #8
tror altså nu at Gyldendal Ordbog, DK-ENG, ENG-DK er 16 bit hvis det er af ældre dato og det kan du ikke køre på en 64 bit.
Avatar billede LucasLP Nybegynder
27. juni 2013 - 12:30 #9
Ligemeget :P