Avatar billede khpaulsen Nybegynder
28. februar 2012 - 20:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ansat se kalender og redigere

Hej Experter
Det drejer sig om outlook 2010 kalender

Jeg skal bruge en måde at dele en kalender på.

Jeg har en pc som har en primær kalender, nu opretter jeg så en sekundær kalender kaldet "ansatte", denne kalender skal en ansat have på sin bærbar og android mobil som den primære.

Jeg skal kunne tilføje aftaler til den sekundære kalender og det skal den ansatte også kunne, hvordan gør jeg det??

Jeg har forsøgt at bruge den indbyggede funktion i outlook til at dele med, men det fungere ikke

HJÆLP HJÆLP
Avatar billede nfssister Forsker
28. februar 2012 - 21:38 #1
Enten skal du kigge på office365.com

Eller skal du bruge gmail kalender og sync'e op mod den :)
(http://support.google.com/calendar/bin/answer.py?hl=da&answer=98563)
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
29. februar 2012 - 09:42 #2
Problemet med gmail og sync er at det ikke kan finde ud af at tage den sekundære kalender
Avatar billede nfssister Forsker
29. februar 2012 - 10:36 #3
korrekt - Så vejen frem er exchange (Office365) hvis du skal bruge mere end en kalender.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
02. april 2012 - 07:57 #4
"nfssister"
Smider du et svar, så du kan få point og jeg kan lukke spg.

Løsningen blev at bruge outlook og google sync/kalender, den primære syncer via google synctoy op til en konto hos google og den sekundære kalender køre webbaseret hos google.
Avatar billede nfssister Forsker
02. april 2012 - 23:10 #5
Bum