Avatar billede alite Nybegynder
27. februar 2012 - 16:39 Der er 4 kommentarer

Hej Alle

Jeg ville hører om der findes et gratisprogram der kan se hvem på en internetforbindelse der suger alt speed, da vi er flere på samme opkobling.

Internet udbyderen siger der er nogle der downloader massivt fra vores linie, men alle siger at de ikke downloader noget som helst.

Jeg har selv Netlimiter på min, og kan se det ikke er mig, men er der et program hvor man kan gå ind og se hvilken pc på netværket det er ???

Hilsen Alite
27. februar 2012 - 17:09 #1
Ikke speciel sigende overskrift ???

Hvilken form for 'forbindelse' ?

Hvilket Styresystem ?
Avatar billede alite Nybegynder
27. februar 2012 - 17:14 #2
Der er både Mac og pc på forbindelsen, pcèr er windows 7.

det er et trådløst netværk, (bredbånd)

Hilsen Alite
Avatar billede AnnemettePH Nybegynder
27. februar 2012 - 20:31 #3
Avatar billede Locodk Nybegynder
03. marts 2012 - 22:23 #4
Det du nok skal ha fat i er en router med bandwidth management eller  traffik monitoring - det nytter ikke noget at installere et program på din computer da den kun kan se trafikken der går igennem din computer.

Ud fra din beskrivelse tænker jeg næsten der er tale om et kollegienet eller lignende :)