Avatar billede Mindis Nybegynder
24. februar 2012 - 22:21 Der er 2 kommentarer

Internet forbindelse sikkerheds nøjle!

Jeg har fået en trådløs internet forbindelse første gang den skulle intalleres eller skulle jeg sige lægge sikkerheds nøjle på gjorde min fætter det men nu kan han ikke hvad mener de med skriv sikkerheds nøjle også efter skriv uoverstæmende eller sådan noget efter og hvilken nøjle den der står på rutern eller hvilken for jeg har prøvet en masse af men kan simpelhent ikke?
Hjælp mig eksperter!
Avatar billede zoso Novice
24. februar 2012 - 22:24 #1
Hvilken udbyder har du?
24. februar 2012 - 23:04 #2
www.eksperten.dk/spm/958131 - Hold dig til én 'tråd' ... og vend tilbage DERTIL ...