Avatar billede buenso80 Nybegynder
24. februar 2012 - 19:10 Der er 1 løsning

Opsætning af gammel speedstream modem

Da telias thomson router ikke fungerer optimalt for mig har jeg købt mig en gammel siemens speedstream 4100. Efter at have opdateret firmwaren så jeg kan logge ind på modemet via browseren spørges der nu om point to point connection, og det er ikke muligt at komme på nettet. Kan google mig til at man skal indtaste telias indstillinger som jeg ikke aner hvad er. telias support kan/vil ikke hjælpe. Nogle der ved hvordan man manuelt konfigurerer mit modem til telia?
Avatar billede buenso80 Nybegynder
10. marts 2012 - 08:44 #1
Da det ikke kunne lade sig gøre at sætte dette modem op mod telia, måtte jeg lave et udbyderskifte til telenor.