Avatar billede dacke Nybegynder
24. februar 2012 - 12:47 Der er 5 kommentarer

Opgradering fra Vista til Windowa 7

Jeg hat købt en opgraderingspakke Win. 7 32 bit
Jeg har forsøgt at opgraderer den på en stationær PC tilsluttet TV skærm.Har virket fint med Vista.
Jeg når i installationen til sidste genstart, herefter sort skærm. PC kører videre.
Efter første forsøg formaterede jeg, lagde Vista på og forsøgte igen med samme resultat. Jeg kan komme ind i fejlsikret tilstand men ikke gøre noget.
Håber på hjælp!
Hilsen Greta
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. februar 2012 - 14:01 #1
Du skriver at Computeren kører videre?? når du mener den kører så prøv at trykke på Windows Tasten+P tryk 1 gang på venstre pile saste og enter hvis dette ikke hjælper så prøv at trykke 2 gange venstre og så på enter !! første mulighed er dublet anden er Udvid.
Avatar billede kurt54 Ekspert
24. februar 2012 - 14:24 #2
Har du den tilsluttet TVet med HDMI - så tror jeg ikke den finder skærmen under installation. Prøv med VGA under installation de fleste TV har den mulighed - billedet er ikke optimalt men udemærket til at installere færdigtg på.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. februar 2012 - 15:02 #3
Avatar billede dacke Nybegynder
25. februar 2012 - 09:06 #4
Det gav desværre ikke noget, :o(  Tak
Avatar billede dacke Nybegynder
25. februar 2012 - 09:12 #5
Den er tilsluttet med RGB, det er den mulighed jeg har på TV'et.
Det mærkelige er at det har virket fint med Vista, i mange år. Jeg har søgt på nettet, om Windows 7 kører noget HD (jeg er ikke stiv i de ting) uden at kunne finde noget.
Der er hul igennem, lige intil Windows bliver loadet??
Hvis det er noget i den retning skulle man mene der var en patch.