Avatar billede joaqin Nybegynder
20. februar 2012 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Musik klip skal afspilles ved tryk på knap i simpelt html dokument

Hej Alle eksperter.. jeg ved at der er oprettet en del spørgsmål omkring dette emne, men jeg vil gerne hav e et simpelt script jeg kan sætte ind mellem
<body>

<body/>

Ok... Altså en knap i midten af siden eller link.

Når man trykker på den knap så afspilles en Mp3 fil som jeg har lagt op på webhotellet..Når musikken slutter kan man trykke igen for at starte på ny..Det lyder sikker simpelt..men det er det ikke for mig. Jeg efterlyser hele scriptet i html, som jeg så kan kopierer ind i notepad. Knappen eller linket skal hedde"Musikklip"

Hjælp
Mvh
Joaqin
Avatar billede mads375 Juniormester
20. februar 2012 - 13:50 #1
Hvis du gerne vil bevæge dig ud i at lave HTML, synes jeg du skal læse lidt om det, ellers kommer du aldrig videre.

Kig evt her:

http://www.hitmill.com/html/sound.html
Avatar billede HBP2 Praktikant
20. februar 2012 - 16:49 #2
Jeg tror det pæneste vil være at finde en Flash fil som kan spille MP3 filen - ellers risikerer du at browseren downloader hele filen inden afspilning starter - og det bliver vel lidt kedeligt.
Avatar billede joaqin Nybegynder
21. marts 2012 - 10:01 #3
Lukker tak for interessen