Avatar billede Morten4130 Nybegynder
19. februar 2012 - 19:47 Der er 4 kommentarer

(fejl kode 43) ekspert hjælp søges!

Hej eksperten.

jeg har virkelig brug for nogle eksperter nu.

jeg har opgraderet min "vista 64-bit" til "windows7 Ultimate 64-Bit"

inden jeg opgraderet min windows udgave. (Vista 64-bit) kørte alle drivers normalt. og alting kørte ok...

nu hvor jeg har installeret Windows7 Ultimate.
kan jeg hverken se min underscore eller updatere den, eller få mit Nvidia GeForce GT 220 til at virke.
jeg for en fejl i Enhedshåndtering/Skærmkort "NVIDIA GeForce GT220"
(Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43).
(PS. har opdateret ALLE drivers fra Nvidia and HP hjemme side.)

når jeg starter min computer op og kommer ind på skriveboret siger den: opdatere "Video BIOS"
men jeg har hentet den nyeste BIOS opdatering for Model: p6149sc. på HP's hjemmside.
og installeret den BIOS opdatering som adminstrator.. genstarter computeren og når den komme ind på skriveboret igen, fortæller den mig det samme igen.

men i Setup menuen når jeg starter computeren og trykker F10. siger den at min BIOS opdatering er 5.22 (altså den nyeste opdatering)...
så forstår ikke hvorfor den vil have en ny opdatering når den allerede har den nyeste.

hvis det er nemmere at hjælpe mig over teamviewer7
så send mig en E-mail: Morten.1988@hotmail.dk
så sender jeg dig teamviewer7 info.

har skrevet et indlæg tidligere idag, og fik afvide jeg skulle hente alle de nyeste opdateringer, det gjord jeg... og har stadig samme problem.

har brug for en ekspert som kan hjælpe mig. gerne over team-viewer7.
tror det er nemmere at hjælpe mig hvis i kan se det selv.

håber jeg høre fra en som kan hjælpe mig.

Mvh Morten
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2012 - 20:10 #1
Det er nok bedst at tage backup af vigtige data, formaterer partitionen og lægge en ren installation af windows 7. For når der er gået helt kuk i opdateringen kan man slogs med det i meget lang tid, og måske bliver det aldrig så godt som en nyinstallation.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2012 - 20:16 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2012 - 20:30 #3
http://www.eksperten.dk/spm/957760 ????

Luk det nyeste af disse 2 spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2012 - 20:43 #4
Eller det gamle, der var jo ingen løsning:)