Avatar billede moddi100 Seniormester
15. februar 2012 - 11:52 Der er 1 løsning

Google Chrome indlæser siden dobbelt

Hej,

Jeg oplever det lidt mystiske at Google Chrome version 16.0.912.77 m på Windows 7 64-bit indlæser en side dobbelt.

Har jeg f.eks. en side med følgende kode:
<?php
session_start();
if(!isset($_SESSION['test']))
    $_SESSION['test'] = 0;

echo "Count: " . $_SESSION['test'];

$_SESSION['test']++;
?>

Der udskriver antallet af gange siden er blevet vidst og hele tiden ligger 1 til, resulterer det i at den går fra 0 -> 2 -> 4...

Siden bliver altså indlæst 2 gange når jeg skriver url'en i adresselinjen. Åbner jeg selv samme side i Internet Explorer 9, sker der kun det forventede (0 -> 1 -> 2 -> 3).

Nogen ideer om hvorfor dette sker?
Avatar billede moddi100 Seniormester
10. februar 2013 - 15:17 #1
Ikke længere aktuelt, da jeg nu ikke kan fremprovokere fejlen igen.