Avatar billede SineFobian Nybegynder
14. februar 2012 - 19:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

find person

Hvis jeg har nummeret på en person. men på krak.dk skriver den søgningen gav ingen resultater.
nogen der har nogen hjemme sider?
dette er et dansk nummer?
Avatar billede mrkaynex Nybegynder
14. februar 2012 - 19:26 #1
Det er fordi personen har bedt om hemmeligt nummer :)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. februar 2012 - 19:27 #2
#1 Enig.
Og så skulle det være ligemeget hvilken søgetjeneste du bruger.
Avatar billede SineFobian Nybegynder
14. februar 2012 - 19:31 #3
jamen, kan det være fordi det er et taletidskort måske?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2012 - 19:33 #4
Så er der intet at gøre.
Personen har valgt at have hemmeligt nummer. Og det kan blot være hemmeligt nummer i telefonbog, men også alm. hemmeligt nummer.
Avatar billede SineFobian Nybegynder
14. februar 2012 - 19:36 #5
det er da pisse irriterende :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2012 - 19:44 #6
Muligvis taletidskort ja.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2012 - 19:46 #7
Ring til nummeret, og spørg.  :-)
Avatar billede SineFobian Nybegynder
14. februar 2012 - 19:50 #8
jamen, enten tager de den ikke ellers så siger de ingen ting :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2012 - 20:28 #9
Vent et par dage og ring så med hemmeligt nummer - hvis du da ikke allerede gør det :)
14. februar 2012 - 20:52 #10
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Bare til en anden gang ...
Avatar billede Wally1973 Praktikant
14. februar 2012 - 22:54 #11
Det behøves ikke være et hemmeligt nummer.
Det kan være at de har valgt ikke at blive skrevet op i de offentlige tilgængelige lister.

Dette er ikke det samme som hemmeligt nummer, men det gør det stadigvæk næsten umuligt for andre at finde personen bag nummeret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2012 - 07:52 #12
#11 Ja, som skrevet i #4 :)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
15. februar 2012 - 08:28 #13
ups, overså den. :)