Avatar billede joki Juniormester
14. februar 2012 - 16:58 Der er 1 løsning

Hoste asp applikation

Hej

Jeg har udviklet en web applikation i visual studio
Alt fungere som det skal her men, kan ikke få sitet lagt korrekt op hos host (www.bytebob.dk)
De beskriver at man skal oprette et virtuelt bibliotek under biblioteket "Public_html" det har jeg gjort (asp_app).Er det ikke i denne mappe hele min asp applikation skal ligge ?
Hvordan tilgår brugeren default.aspx når han bare skriver www.domænenavn.dk i browseren. De skrev noget med at default.aspx skal ud i roden (public_html) at ligge, lyder det korrekt ?

På forhånd tak
Avatar billede joki Juniormester
19. juli 2012 - 12:46 #1
Lukkes