Avatar billede karsten10 Nybegynder
09. februar 2012 - 15:40 Der er 5 kommentarer

Blokerede nummer se?

Hej

Jeg har iphone 4s og den er jailbreaket nu vil jeg så spørg er der ikke en apps eller noget lignende som man kan se hvem der ringer når det er hemmeligt?

Altså når en ringer med blokeret nummer så kan man direkte se nummeret eller bare navnet?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
09. februar 2012 - 15:58 #1
Det kan du ikke, da det ikke er telefonen der fjerner dette, men teleudbyderen.
Avatar billede chalde Seniormester
09. februar 2012 - 17:17 #2
Og for lige et besvare eventuelle efterfølgende spørgsmål:
Det er kun muligt at se det ved eventuel politisag.
Avatar billede karsten10 Nybegynder
09. februar 2012 - 23:06 #3
Altså der er vidst noget der hedder trapcall? men det er vidst ikke en apps og koster penge..

Og det vil sige en af mine venner kunne se når en person ringede med hemmeligt så kunne han se vedkommendes informationer ( en del ) ?
Avatar billede Wally1973 Praktikant
10. februar 2012 - 01:36 #4
Tele-udbyderen skal åbne for at du kan se A-numre.
Der er visse situationer de gør det i, men det her er nok ikke en af dem.
De fleste er vedr. politisager eller firmaer med specielle krav til telefonsystemet, så som teleudbydere og alarmcentraler.
Avatar billede chalde Seniormester
10. februar 2012 - 06:28 #5
#3 Kan ikke lade sig gøre nej.
#4 Kun det første. Et firma kan heller ikke få åbnet for dem.