Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
08. februar 2012 - 08:54 Der er 1 kommentar

Wordpress hjælp!!

Hej alle!

Min forside og indlægsside på min hjemmeside (Applikationen.dk) er Nyheder, jeg har også en sektion i menuen der hedder anmeldelser, det er en kategoriside, så alle de indlæg jeg putter ind i kategorien anmeldelser ryger derind. Dette kunne også være smart hvis jeg kunne det med "Nyheder" så alle anmeldelserne IKKE også var derinde.
Nyheder er ikke også en kategori side da en kategori side ikke kan være en forside osv.

Kan man få ens indlægsside til at udelukke en kategori?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2012 - 11:26 #1
1. Gå igennem denne guide (http://startblogger.dk/hvordan-far-man-sine-indlaeg-vist-pa-en-anden-side-end-forsiden)
2. Redigér din oprindelige forside til at den skal være "Privat" og altså ikke vises offentligt på siden.
3. Lav en menu hvor alle indlæg i kategorien "Nyheder" skal vises, og gør derefter den til forside.