Avatar billede lbandk Nybegynder
06. februar 2012 - 13:13 Der er 7 kommentarer

Benytte Word Skabeloner i Dynamics C5 2012

Hej,

Hvordan ændre man så ens faktura benytter Word Skabelon istedet?

Mvh

Lasse
Avatar billede blacks Mester
07. februar 2012 - 09:36 #1
Du skal vælge printeren MS Word.Det kræver dog du har Office 10 installeret, læs vejledningen til Dokumentstyring og Print2Office som ligger i mappen Documents i dit C5 bibliotek.
Avatar billede lbandk Nybegynder
07. februar 2012 - 10:12 #2
Super, men får fejl hvis jeg vælger MS WORD PDF

Skriver

REP.CInvoice: DocSaveAs:COMInvoke,Save As 080020009 Exception oc

Kommandoen lykkedes ikke.
Avatar billede blacks Mester
07. februar 2012 - 10:26 #3
Har du kontrolleret at der benyttes den korrekte skabelon, den hedder SalesInvoiceDK Den fejl beskrivelse lyder lidt som om du er opdateret fra en ældre version, og satdigvæk bruger C5Invoice som raport til faktura. Kontroller at skabelon er korrekt under Generelt/Kartotek/Dokumentstyring/Dokumenttyper stå på OrdFaktura og tryk på skableoner.
Avatar billede lbandk Nybegynder
07. februar 2012 - 10:48 #4
Derunder hedder den blot Faktura og SimpleFaktura

Og derunder ligger der en Skabalon som hedder InvoiceDK.dotx
Avatar billede blacks Mester
07. februar 2012 - 13:59 #5
Så er spørgsmålet om du har en word skabelon med det navn?
Avatar billede lbandk Nybegynder
07. februar 2012 - 14:32 #6
Det har jeg, og kan også sagtnes få den frem hvis jeg blot vælger MS Word men ikke hvis jeg vælger MS WORD PDF så fejler den,.
Avatar billede blacks Mester
07. februar 2012 - 14:38 #7
Så er det et helt andet problem, nemlig at du ikke har installeret PDF makeren til office.