Avatar billede Krumbaeknordstrand Nybegynder
05. februar 2012 - 08:48 Der er 1 kommentar

Rep af filer med billeder

Hej.

Søger hjælp til rep af mine billeder.

Havde en harddisk som gik ned, har fået hivet en masse billeder ud, som betyder meget for mig, når jeg kører musen over kan jeg se billedet som det er(lille) men når jeg dobbelt kikker, kan jeg kun se toppen af billedet, resten er hvidt..

kan jeg på nogen måde redder disse billeder, evt program?

Har også en del dokumenter der er beskadiet, kan disse redes? :(

MVH
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. februar 2012 - 11:51 #1
Beklager, men der er ingen måde at genoprette de billeder på, da informationen simpelthen mangler helt.

Det eneste sted den manglende information findes er på den ødelagte harddisk, så det er der man skal forsøge at få den ud.
Det kan være at skaden på harddisken er så stor at du skal have fat i et professionelt firma, så som IBAS.