Avatar billede hanloven Mester
26. januar 2012 - 19:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ustabil internet på HTC Incredible S

Hej Eksperter.

Jeg har problemer med at få en stabil 3G dataforbindelse på en HTC Incredible S telefon. Den kan kun være på nettet i kort af gangen, så hopper den af.. Signalet her er fint og kører rigtig fint på en SE X10.

Hvad kan problemet være?

/Kent.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
31. januar 2012 - 17:09 #1
Prøv at ring til HTC support, for det lyder ikke normalt, jeg har ikke noget problem.
Deres support er rigtig fin og svarer hurtigt
70142360 er nummeret. :)
Avatar billede hanloven Mester
01. februar 2012 - 03:16 #2
Super. 1000 tak for tippet. Det prøver vi i morgen.

Mvh Kent.
Avatar billede hanloven Mester
10. februar 2012 - 00:54 #3
Hmm. Vi har ikke rigtig fået ringet til dem endnu. - Men vender lige tilbage hurtigst muligt.. Mvh
Avatar billede hanloven Mester
05. marts 2012 - 09:18 #4
Vi har ikke fået gjort noget ved det, men vi regner med at de vil kunne hjælpe. Igen tak for hjælpen. Vil du ligge et svar, så må jeg hellere lukke spørgsmålet.
Avatar billede khpaulsen Nybegynder
05. marts 2012 - 21:03 #5
:)
Avatar billede hanloven Mester
06. marts 2012 - 00:22 #6
Super. Tak igen :-)