Avatar billede awpdk Nybegynder
26. januar 2012 - 10:02 Der er 3 kommentarer

Lad brugere uploade billede til specifikt Facebook album

Hej folkens

Jeg er i gang med at lave en custom Facebook side for en ven og har allerede lavet en fin forside. I samme åndedrag skal jeg bruge en funktion som giver de besøgende på facebook siden mulighed for at uploade deres egne billeder til et specifikt album på siden.

Altså jeg forestiller mig at jeg laver et album med et predefineret navn og så tænker jeg at der mpske findes en facebook app der lader mine brugere uploade billeder - alternativt kan man måske skrive en simpel lille dims i PHP med brug af Facebook api'et til at løse opgaven?

Hvad siger i herinde? - Google er ikke til så stor hjælp kan jeg afsløre (ikke for mig ihvertfald)

På forhånd mange tak!

Anders
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
26. januar 2012 - 10:17 #1
En af de løsninger der blandt andet er brugt på Nikon's side i forbindelse med en billedkonkurrence er at man lader brugerne uploade billeder til en server, og herefter indsætter en administrator billederne med korrekt billedtekst m.fl.
Avatar billede awpdk Nybegynder
26. januar 2012 - 11:14 #2
Findes der slet ikke en løsning til det her ?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
26. januar 2012 - 11:19 #3
Jeg kender ikke til den, hvis der gør.