Avatar billede escape4ever Novice
25. januar 2012 - 16:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

program til alle ens koder

hey søger et program til at gemme alle ens koder.
det behøves ikke have alle mulige smarte funktioner og lækkert interface.
er ligeglad med om det er på dansk eller engelsk bare det er gratis
har prøvet keepass så anbefal andre tak
Avatar billede The_Buzz Novice
25. januar 2012 - 16:42 #1
Du mener adgangskoder & brugernavne?

Det eneste rigtige sted at gemme dem er i hovedet... (Efter min mening)
Avatar billede escape4ever Novice
25. januar 2012 - 16:44 #2
ja mener både brugernavn og kode

ja det er helt klart det sikreste sted at have dem, men vil gerne have dem skrevet ned et sted også :)
Avatar billede klaudi Ekspert
25. januar 2012 - 16:46 #3
Jeg bruger KeePass, ganske udmærket til prisen (GRATIS)
http://keepass.info/
Avatar billede klaudi Ekspert
25. januar 2012 - 16:47 #4
PS. Og det kan "snakke" dansk!
Avatar billede escape4ever Novice
25. januar 2012 - 16:50 #5
ja men ved ikke om du læste det i beskrivelsen men har prøvet keepass det fungere ikke for mig :)
Avatar billede 1337zy Nybegynder
25. januar 2012 - 16:52 #6
Et stykke papir ..
Avatar billede klaudi Ekspert
25. januar 2012 - 16:55 #7
Så for den da, jeg må ha' pudset brillerne! :-)

Og hvorfor du'r det så ikke, det er da så nemt som noget kan være, du opretter en databasefil og gemmer alle koder krypteret der, og skal så kun huske en kode, nemlig den til databasen!
Avatar billede escape4ever Novice
25. januar 2012 - 16:58 #8
ja men har oplevet problemer med den glemmer koder selvom de er gemt    det må bare ikke ske.
Avatar billede romeo Nybegynder
25. januar 2012 - 16:59 #9
Roboform
Det virker
http://www.roboform.com/
Ja det koster lige 9.99$, men nogle gange er det faktisk værd at betale lidt for softwaren:)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. januar 2012 - 16:59 #10
hvis det skal være lidt praktisk, så tag et system i skyen. Så kan du også se dine koder når du er ude (fra andre maskiner)
Fx et regneark i google docs. Du skal så bare huske dit login til google.
Avatar billede The_Buzz Novice
25. januar 2012 - 20:43 #11
Jeg har også som Claes siger - skrevet nogle af mine software registreringsnøgler ind i Google Docs - koder holder jeg dog helt for mig selv :)

Trust n00ne.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2012 - 21:12 #12
Jeg har stor glæde af programmet LastPass.
Kan hentes gratis her: https://lastpass.com

Hilsen
Lefty
Avatar billede escape4ever Novice
08. maj 2012 - 10:48 #13
når ja må heller lige lukke her, vælger at gøre som claes og smide det i et google doc,
så claes smid et svar tak :)
Avatar billede escape4ever Novice
08. april 2013 - 10:50 #14
lukker selv her har smidt tråd med point til dig claes