Avatar billede helge.la Novice
25. januar 2012 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

c5

Hvordan ændrer jeg betalingsfrist i opstart af ny kunde fra 8 dage til 14 dage. Er der nogen der kan hjælpe med det.?
Avatar billede hsund Juniormester
25. januar 2012 - 16:19 #1
Hej, Du kan ændre det i debitorkartoteket under fanen opsætning her kan du ændre det i betalingsfeltet med ALT+H, hvis 14 dage ikke findes oprettes den under Debitor/Tilpasning, Betalingsbetingelser.

Hsund
Avatar billede helge.la Novice
26. januar 2012 - 08:50 #2
Hej
Selve programmet er sat op til at starte med 8 dage kan man ikke ændre det nogen steder til at den starter op med 14 dage . det er træls man skal ændre det manuel fra 8 til 14 dg hver gang man taster en ny kunde ind.
vh Helge
Avatar billede mariaf Juniormester
26. januar 2012 - 19:02 #3
Det er din standard debitor, der er sat op til 14 dage. Hvis du ikke har en debitor, der hedder Standard, så opret en.
Avatar billede helge.la Novice
27. januar 2012 - 15:59 #4
Tusind tak for det, det har irriteret mig længe. god weekend