Avatar billede micalicious Nybegynder
25. januar 2012 - 14:34 Der er 2 kommentarer

Packard bell fryser konstant.

Min computer er kun 9 måneder gammel, og er begyndt at fryse konstant, når jeg ved at skrive noget, spille computer, eller bare søger på en side på nettet.

Det er en packard bell easy note TS
Skal jeg afleverer den hvor jeg har købt den eller hvad skal man?

Jeg har tjekket efter virus, og ryddet op på den.
Den er så også begyndt ida,g når jeg åbner en internet side så popper mit virus program op og siger jeg bruger meget styreevne, af kun en internetside.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. januar 2012 - 20:52 #1
Prøv at tjekke disken for fejl og deframenter den.
Hvis du går i logbogen, hvad skriver den her om disse fejl?
Logbog: Højerklik computer-administrer-logbog.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. januar 2012 - 20:05 #2
Hmmmm. afmelder tråd