Avatar billede mrelvis Nybegynder
25. januar 2012 - 14:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ekstern skærm finder ikke hdmi kabel

hej xperter

når jeg sætter min bærbare til min eksterne skærm, og tænder min eksterne skærm vil min eksterne skær ikke virke. den tænder og slukker fint nok, men den registrerer bare ikke noget kabel, og kan derfor ikke vise noget billede. det har ellers virket fint i et par uger, og jeg har prøvet med et nyt hdmi kabel. det hjalp ikke.

nogen der ved hvordan man løser det?
Avatar billede webweaver Praktikant
25. januar 2012 - 14:33 #1
Du har slået det til på den bærbare? Det er jo der det sættes op, om der skal sendes signal og hvilket ud af HDMI stikket på siden af computeren :)

Det plejer gerne at ligge som en genvej på F-tasterne øverste på tastaturen. F4 mener jeg ofte det er, du kan vælge om skærmbilledet skal klones osv... :)
Avatar billede ggxdg Nybegynder
25. januar 2012 - 14:33 #2
find din bærbares [fn]-tast, find F-tasten som sikkert har et blåt symbol med en skærm, og prøv så at trykke nogle gange på
[fn]+Fx tast og se om det fungerer
hvis ikke, så prøv at oplyse OS, bærbar mærke og model
Avatar billede mrelvis Nybegynder
25. januar 2012 - 18:16 #3
har prøvet det virker ikke

min skærm er: hp x2301
OS: win 7
Pc: msi gt683dx
25. januar 2012 - 22:05 #4
[WindowsTasten] [P] - og følg guiden...

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mrelvis (Point ude: 620 ?)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede mrelvis Nybegynder
26. januar 2012 - 14:56 #5
nej virker desværre ikke. nogen andre forslag?
Avatar billede mrelvis Nybegynder
26. januar 2012 - 15:07 #6
hej jeg ville bare lige sige at jeg har løst problemet selv, ved at rense HDMI indgangene for støv, og tage strøm-kabelet ud og ind igen

men jeg vil gerne give point alligevel fordi i har prøvet.

nogle der vil have point?
Avatar billede webweaver Praktikant
26. januar 2012 - 15:40 #7
Godt, at du fik det til at virke :)