Avatar billede per2edb Praktikant
23. januar 2012 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spring til ny side

Jeg springer fra en form side til en pdf fil ved et klik (se nedenfor). Når jeg lukker pdf filen kommer jeg ikke tilbage til den kaldende form. Hvordan gør jeg????

<script runat="server">

          Protected Sub RB_CheckedChanged(sender As Object, e As System.EventArgs)

                if Ja.Checked then

                      Response.Redirect("xx.pdf")

                    else

                      Response.Redirect("yy.pdf")

              end if
          End Sub

        </script>
Avatar billede mjdigital Nybegynder
23. januar 2012 - 18:08 #1
Altså den respons.redirect køre jo som sagt med en funktion. Altså f.eks. Sender ..... (Sendt) Vis at beskeden er sendt.

Hvis din PDF f.eks. åbner en ny tab vil brugeren jo blive smidt tilbage til hvor de var forinden når de lukker. Hvis du bare skubber brugeren frem til pdf'en, og de så vælger at lukke vinduet, så er de væk ;)

en mulighed ville være med java se f.eks. dette link http://goo.gl/bB2o3
Avatar billede per2edb Praktikant
23. januar 2012 - 18:19 #2
Jeg er nød til at have
if Ja.Checked then .....

Det skal være et spring herfra. Jeg kan ikke ændre dette for så virker clikket ikke

Altså kan i skrive >> Response.Redirect("xx.pdf")  << dette
på en anden kodeform - men stadig indenfor
if Ja.Checked then .....
Avatar billede per2edb Praktikant
26. januar 2012 - 10:06 #3
Ingen svar. jeg lukker. Alligevel tak for hjælpen