Avatar billede Krumbaeknordstrand Nybegynder
22. januar 2012 - 18:26 Der er 7 kommentarer

Beregn løn i excel med forskellige sats efter kl xxxx

Hej alle :D

Jeg står og vil lave det sådan, så når jeg taster mine timer ind i excel, regner den det ud for mig.
Det lyder sikkert ikke af så meget, og jeg har kigget og kigget i andre indlæg, så det ikke fordi jeg intet har gjort for det, men synes ikke rigtig der noget der giver mig noget helt præcist.

Problemet er bare at da jeg arbejder nat, så min løn skifter efter kl xxxx..

Beregning af skat osv. Kan jeg selv finde ud af, når jeg har det hele før skat osv, hvis det giver nogen mening det jeg siger. Er ikke en haj til det, men man er jo også nødt til at starte et sted, og hellere prøve og måske få noget ud af det, og styr på lønnen, end at tro man ikke bliver snydt af arbejdsgiver..

Har følgende oplysninger:

37timers uge.

Møder fra kl 20:00 til 05:00 de første 2 dage, og fra 20:00 til 04:00 de sidste 3 dage.
Har en normal timeløn på 129,25kr pr.time.
18:00 til kl 23:00 får man tillæg på 34,10kr. pr. time oven i normalløn
fra kl 23:00 til kl 06:00 får man 28,30kr. pr. time i tillæg.

Overarbejde får jeg de første 3 timer 162kr pr. time, men så får jeg intet tillæg, og efterfølgende timer får jeg 210.75kr pr. time uden tillæg.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Nordstrand
Avatar billede store-morten Ekspert
22. januar 2012 - 19:39 #1
Prøv at se på dette Ark. Om der er noget du kan bruge/arbejde videre på:
http://gupl.dk/672300/

Morten
Avatar billede store-morten Ekspert
22. januar 2012 - 20:13 #2
Glem overstående, duer ikke når møde tiden er efter 18:oo
Avatar billede store-morten Ekspert
22. januar 2012 - 20:20 #3
Og dog, kik bare ;-)
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
22. januar 2012 - 21:53 #4
Hasr du ikke pause hver dag ?
Avatar billede store-morten Ekspert
22. januar 2012 - 22:03 #5
Hej bjarne, der var du jo ;-)
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
22. januar 2012 - 22:23 #6
Hej Store-morten, ja det er jeg da :-)
Avatar billede Krumbaeknordstrand Nybegynder
23. januar 2012 - 17:41 #7
Jeg vil kigge på det Store-Morten, kunne jo være der var noget.

Og jo Bjarne, bliver trukket en time hver dag, men det kan jeg jo bare trække fra til alle sidst, så det er ikke lige det der driller mig.

Mvh.