Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 18:07 Der er 12 kommentarer

Css Navigation

Mit problem er jeg har en navigation jeg gerne vil have ændret til en anden jeg har fundet. Jeg har noget php kode som giver en del problemer, ved ikke hvor det skal placeres henne i den nye navigation.

Koden til den gamle navigation, hvor phpkoden skal over i den nye: http://chopapp.com/#ytlyzysb (virker ikke i IE)

Koden til den nye navigation, hvor jeg skal have php koden integreret: http://chopapp.com/#q516bzoc

Det er begge dropdown menuer, men kan nok ses ud fra koden.
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2012 - 18:21 #1
<ole>

Lærer du ikke snart at uploade din kode på et site, der virker?

/mvh
</bole>
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 18:41 #2
Alle herinde må da have flere browsere installeret, og især på et programmerings forum, så ser det ikke som et problem.

Og så passer det mig egentlig ganske fint, da jeg mener man burde boykotte IE :D
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2012 - 18:57 #3
Jeg er sådan set rystende ligeglad med hvilke browsere, du mener bør boykottes. Jeg fagmand og kan naturligvis ikke tillade mig den slags hobbybetragtninger - og en boykot ville da også være renskuret for faglig/saglig begrundelse.

Det kan godt være, du ikke ser noget problem, men såvidt jeg kan læse mig til, har du et problem, du gerne vil have løst. Så er det nok ikke en klog fremgangsmåde, du holder dig.

Af alle Ekspertens brugere er du den eneste, der bruger chopapp - og det er nok ikke uden grund  *o)
Avatar billede kiksen1987 Novice
22. januar 2012 - 19:02 #4
så har du åbenbart ikke nok brug for hjælp, hvis du kan sortere alle IE users fra.

www.pastebin.com virker fint for alle
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 19:06 #5
Du er ude i en tosset principsag, det er ikke sund fornuft. Alle herinde har flere browsere installeret ikke ? Du kunne evt forslå en anden mulighed ? Indtil da bruger jeg self. bare denne metode :D
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 19:11 #6
www.pastebin.com virker fint for alle. = fedt nok :D
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 19:13 #7
Bruger i begge IE når i surfer herinde ?
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2012 - 20:45 #8
Jeg har noteret mig, jeg er en tosset priciprytter, som er renskuret for sund fornuft. Sådan en er naturligvis ikke dig værdig, så jeg vil håbe, der kommer en, der er bedre begavet
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 21:00 #9
Der er ingen grund til at blive fornærmet. Men fint fint :D
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2012 - 21:07 #10
Jeg er skam ikke fornærmet. Jeg har bare en grænse for spildtid
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 21:32 #11
TAK!!
Avatar billede kiksen1987 Novice
23. januar 2012 - 18:01 #12
Nej. jeg bruger firefox. men en udvikler skal lave til alle browsers.