Avatar billede bartesque Nybegynder
22. januar 2012 - 13:51 Der er 1 løsning

Automatisk kopi a valgte filer

Scenarie:
Jeg har en lokal server, hvorpå arbejdsrelaterede dokumenter bliver gemt mellem flere brugere i forskellige mapper.

Jeg har samtidig en hjemmeside, der bliver vedligeholdt med simpel ftp.
På hjemmesiden ligger flere dokumenter som næsten ugentligt, måske månedligt i ingen specifikke intervaller bliver opdateret.
Disse dokumenter er de samme, som de ovenstående dokumenter som ligger på den lokale server.

Fordi der er flere brugere som ikke er computerskarpe, vil jeg pt. kun have at de gemmer/opdaterer de dokumenter på den lokale server, som der er procedure for.

Samtidig vil jeg gerne, at kopier af disse filer automatisk bliver gemt på ftp-serveren, så hjemmesiden bliver vedligeholdt automatisk.

Den lokale server, og ftp serveren ligner ikke hinanden i filmappe-opbygning - og det er kun specifikke filer der skal opdateres på hjemmesiden.

Hvordan kan man nemt gøre dette?
Serveren kører windows 2003
Avatar billede bartesque Nybegynder
05. februar 2012 - 13:54 #1
s