Avatar billede lordsasa Nybegynder
20. januar 2012 - 12:07 Der er 11 kommentarer

Feedback på min hjemmeside

Hej alle inde på eksperten.dk

Jeg ville blive utrolig glad for, om I ville give lidt feedback til min side om <a href="http://online-doere.dk/indvendige-doere/" title="indvendige døre">indvendige døre</a>

Mit spørgsmål til jer er: Hvad synes I om designet? Har I et klart indtryk af hvad hjemmesiden handler om? Hvordan er navigationen?
Avatar billede lordsasa Nybegynder
20. januar 2012 - 12:08 #1
Jeg fuckede med linket. Her er et nyt ---> http://online-doere.dk/
Avatar billede lordsasa Nybegynder
20. januar 2012 - 12:08 #2
Beklager :/
Avatar billede mjdigital Nybegynder
20. januar 2012 - 15:04 #3
Fedt koncept :)

Menuen ude til venstre er godt nok lang, evt lav den collapsible vha. f.eks. http://archive.plugins.jquery.com/project/SimpleCollapsiblePanel

Nyheder står under forside, altså for sig selv under det hele, meningen?

Syntes der mangler lidt pow på skriften i din menu, istedet for sort, er lidt kedeligt.

Lidt feedback til dig, håber du kan bruge lidt af det. :) Endelig smid en PB eller på mail til mig hvis du har spørgsmål.
Avatar billede lordsasa Nybegynder
20. januar 2012 - 15:16 #4
Tusinde tak for dit feedback :)

Du har ret i at menuen er lidt for lang. Den skal jeg have gjort noget ved. Tak for linket!

Det med at "nyheder" er placeret under menuen er en fejl. Jeg formoder at du bruger Chrome? Det er kun i Chrome at den viser fejlen.

Jeg har forsøgt forgæves at rette det, men har ingen ide om hvad jeg skal gøre.

Angående skriften - tænker du på en anden skrifttype?

Tusinde tak for hjælpen indtil videre :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
20. januar 2012 - 17:18 #5
Jeps bruger chrom som altid. :) Vil da gerne rette din menu hvis det er eneste fejl du ikke kan rette selv. Evt. mail mig den side hvor menuen bliver "tegnet" på mbormeth@gmail.com

Tænkte måske anden farve end hvid/sort. :)
Avatar billede lordsasa Nybegynder
20. januar 2012 - 22:34 #6
Hej mjdigital

Det er sådan at jeg lagde mærke til, at der var en theme update for mit design. Jeg opdaterede den og nu er menuen fixet :)

Tusinde tak for din feedback ellers :)
Avatar billede mikaelch Novice
22. januar 2012 - 21:50 #7
op øverst på siden med kontakt side og med kantaktformular cvr nummer og gerne telefon nummer det skaber troværdighed

hvordan bestiller man vare på siden kunne jeg ikke finde ud ad

hvor er handelbetingelserne på siden
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 22:29 #8
Min mening.

jeg synes logoets skrift "Online døre" er for tæt på bomærket. Lidt luft tror jeg ville være godt.

Den øverste menu kommer for tæt på logoet. Tror det ville være godt at lave størrelsen på fonten mindre og floate den til højre.

Menuen til venstre er uoverskuelig. Er i tvivl om hvad der er hovedoverskrifter.  "lav den collapsible vha. f.eks. http://archive.plugins.jquery.com/ " god ide.

Synes ikke det der spole tegn er så passende. Minder mig om noget play eller ja spoleknap.

Seneste nyheder er heller ikke færdigt vel ?

Overskriften "Find priser på billige indvendige døre og yderdøre" er for tæt placeret på dørene, man tror de har et tilhørelsesforhold. Det samme på undersiderne.

Ellers ser alt kanon ud.
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 22:33 #9
Også lige .DK i logot er også lidt ude af balance. Måske fordi det ikke aligner med bomærket. Det ryger lige lidt over bomærket.
Avatar billede lordsasa Nybegynder
22. januar 2012 - 22:48 #10
Hej Smorkongen.

Tusinde tak for dit feedback. Det er super lækkert!

Kunne du uddybe hvordan og hvorledes jeg skal gøre med linket du sendte? Altså hvilket plugin det er helt præcis jeg skal installere?
Avatar billede Smorkongen Nybegynder
22. januar 2012 - 22:57 #11
Kan se linket ikke virker. Men se om du ikke kan finde noget kode via google eller andet steds. Jeg ville prøve noget arcording  collapsed, exspand,eller lign.