Avatar billede Vikvak Nybegynder
19. januar 2012 - 23:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nvidia Grafikkort fejl ved setup af driver

Hej folkens, jeg prøver at spille et spil, men når jeg launcher sker der en fejl, jeg har fået afvide jeg kan fixe det ved at opdater mine grafik drivere.
Når jeg så er inde på nvidias hjemmeside og får hentet min driver, sker der en fejl mens setup'en laver ''systemkotrol'' Den siger så ''Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware'' nogle der kan hjælpe?

- Har Nvidia geforce g210m og er 99,9999999% sikker på jeg tager den rigtige driver.

- Skriv hvis i skal bruge noget infomation.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2012 - 07:26 #1
jo det er meget godt men under hvilket styresystem

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

m.v.h
Avatar billede Vikvak Nybegynder
20. januar 2012 - 13:57 #2
Ups glemte jeg, har win7 32bit
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2012 - 15:09 #3
så kunne det meget vel være denne her

http://www.nvidia.com/object/notebook-win7-winvista-285.62-whql-driver.html

den viser denne her

GeForce 200M series:
GT 230M, GT 240M, G210M, GTX 285M, GTX 280M, GTS 250M, GTX 260M, GT 220M, G210M

m.v.h
Avatar billede Vikvak Nybegynder
20. januar 2012 - 15:30 #4
Jeg vil prøve.

når den siger ''Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware'' er det fordi det er den forkerte jeg downloader da?
Avatar billede Vikvak Nybegynder
20. januar 2012 - 15:33 #5
Jeg vil prøve.

når den siger ''Denne grafikdriver kunne ikke finde kompatibel grafikhardware'' er det fordi det er den forkerte jeg downloader da?

- Den siger det samme som de andre. - har du andet?
Avatar billede Vikvak Nybegynder
20. januar 2012 - 18:00 #6
http://www.asus.dk/Notebooks/Superior_Mobility/UL50Vt/#download

- har fået afvide jeg kan downloade drivere inde fra Asus hjemme side, fandt min comp.

- gik så ind under ''download'' men jeg ved ikke hvilken af de mange
ting grafikkort drivere ligger inde under

BIOS (4)
  BIOS-Utilities (2)
  ATK (5)
  AUDIO (2)
  VGA (2)
  LAN (1)
  Card Reader (1)
  TouchPad (2)
  Utilities (15)
  Wireless (5)
  BlueTooth (1)
  Camera (3)
  Others (2)
  Manual (28)
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2012 - 07:54 #7
kunne godt ligne en geninstalering af styresystemet - det ser ud som det er belvet låst
det sker af og til

men prøv lige at lade slimdrivers opdatere hele din pc - der kan være mange

husk slimdrivers der er gratis

http://www.driverupdate.net/

mange spørgsmål herinde omhandler grafikkort driver problemer
det er lidt af en gåde de herrer producentaer af drivere at de kan sådan ødelægge windows installationer
microsoft har da åbnet for deres koder til jer så hvad med at blive lidt bedre til at lave dem

m.v.h
Avatar billede Vikvak Nybegynder
21. januar 2012 - 13:58 #8
OMFG.

Den installere lige nu, mange tak! går ud fra det virker! havde prøvet slimdrivers før, men den kunne ikke finde nogen ''gamle drivere'' til min nvidia kort, Mange tak!
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2012 - 16:15 #9
du kan acceptere mit svar når du er sikker på det virker

ok