Avatar billede Kstenholt Nybegynder
19. januar 2012 - 20:43 Der er 2 kommentarer

BSOD

Hej. Jeg har købt en ny PC her i starten af december. Jeg har det problem at jeg hele tiden får BSOD bl.a.
IQRL_NOT_LESS_OR_EQUAL
SYSYEM_SERVICE_EXCEPTION
BAD_POOL_HEADER

Jeg har kørt MEMTEST for at teste RAM. Der var ingen fejl, jeg lod testen køre godt en halv time.

Jeg har prøvet at formatere computeren og installeret alle drivere så de er opdateret. Dette har heller ikke hjulpet.

Lidt info om min computer.
amd phenom II x4 960t processor
4gb RAM
ATI HD6770 grafik
Windows 7 64bit

Håber der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede romeo Nybegynder
23. januar 2012 - 17:37 #2
Hej.

IQRL_NOT_LESS_OR_EQUAL, er som regl noget driver relateret.
Men da du har lidt forskellige fejl, kan det være flere ting.

Jeg ville gøre følgende.

Fjern mest muligt ram.
Hvis du har onboard grafik. Så fjern ATI kort, og kør med onboard.
Installer Windows..  (installer kun netkorts driver, hvis win ikke har den)

Kør på maskinen, og test om den går ned.
Hvis den ikke fejler. Tilføj 1 ting af gangen. F.eks ram.

På den måde finder du selve enheden/driveren. Som skyldes fejlen.
Er klar over grafik/performance osv. ikke vil være optimal under fejlsøgningen.